N.Y.C. Color Wheel Mosaic Powder

10:24 Varjúlány 4 Comments

 N.Y.C. Color Wheel Mosaic Powder 
(723A; Pink Cheek Glow)

Jó ideje halogatom már a véleményem megírását erről a termékről, de azt hiszem, épp ideje, hogy összefoglaljam egy bejegyzésben.:)

A csomagolással kapcsolatban vegyes érzelmeim vannak, tetszik hogy ilyen nagy (9 gramm púdert tartalmaz), most még valamiért a feliratokat is egész esztétikusnak találom, és a műanyagos könnyedsége se zavar, viszont ez a teljesen különálló tető szerintem nem praktikus. 
Hogy miért? Először is azért, mert nagyon könnyen lejön. Biztos, hogy nem dobnám be a táskámba, de néha még a fiókomba se merem akár hogy berakni, mert félek, hogy lejön róla.További probléma, hogy ha levettem a tetőt, szinte nincs hol megfogni az alját, nekem kicsit kényelmetlen használni. A visszazárás se a legegyszerűbb, mivel a fedél széle picit éles... többször előfordult már, hogy amíg próbáltam visszaügyeskedni, belekaptam vele a pirosítóba.
Kicsit butácskának érzem ezt a csomagolást... sokkal jobb lett volna, ha hagyományos felnyitható tetővel oldják meg ezt, mint amilyen a legtöbb kompakt púdernek van.


A csomagolás után ideje tisztázni, hogy mi is ez a Mosaic Powder pontosan. Ha jól emlékszem, négy árnyalatban kapható a drogáriákban, van köztük egészen világos, olyan, ami sima púderként is használható, egy sötétebb barna, amit bronzosításra és kontúrozásra tudnék elképzelni, egy világosabb rózsaszínes összeállítás, és az én példányom, ez az élénkebb pinkes árnyalat. Azt gondolom, hogy ez a termékcsalád nem sorolható be kizárólagosan se a bronzosítók, se a pirosítók, végképp nem a púderek közé, az adott árnyalattól függ, hogy melyik mire alkalmas.A mosaic dolog, tehát az, hogy több színből áll maga a púder, jópofa, látványos dolog, de a festékek önmagukban nem használhatók szerintem, ahhoz túl picikék.



Ha nagyon közelről szimatolom, megcsap egy púderes illat, amit én általában szeretek, de ennél a terméknél nem találom túl kellemesnek, viszont használat közben szerencsére egyáltalán nem érzem, annyira nem erős. Az állaga nem a kedvencem, még ha a legpuhább ecsettel nyúlok bele, akkor is porzik kicsit, és ezt csak tetézi a csomagolás hiányossága, nagyon könnyen kiszóródik a festék, jobb esetben csak a kezemre, ha rosszabbul járunk, akkor akár az asztalra, szőnyegre. A pigmentáltsága viszont meggyőző, szerintem egy pirosítóként funkcionáló terméktől ennél nem is kell több. A színét magát én nagyon szeretem, egy üde rózsaszín,  számomra jól kihasználható árnyalat lenne, bár közel se pótolhatatlan. A tartósság... nos, nem tudom, erről mennyire nyilatkozhatok hitelesen, mivel az én arcom az összes por állagú terméket szinte percek alatt ledobja, ez se sokkal tartósabb, de talán az erősebb pigmentáltságának köszönhetően mintha mégis tovább fennmaradna kicsivel, mint a legtöbb hasonló termék. 


Összességében azt gondolom, hogy nem rossz termék ez, sőt... nagy mennyiséget kapunk viszonylag kedvező áron, csak sajnos ezt a jó párosítást lerontja a csomagolás bakija. Bevallom, én sokszor -ezúttal is- szívesebben fizetnék egy kicsit többet egy termékért, ha nem rontanák el ilyen apróságokkal, mint ez a tető, mert emiatt szívesebben nyúlok inkább más termékek után, és akkor hiába a nagyobb kiszerelés, az alacsonyabb ár. Ennek ellenére nem tartom rossz vételnek, univerzális árnyalat, nem pótolhatatlan, de egy ilyen mindenki készletében elfér.:)

4 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ én imádom ezt a pirosítót :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen kipróbálnám ezt a pirosítót, a színe nagyon tetszik!!!

    Üdv, avianarahl.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Te hol vetted a pirosítót? DM-ben van NYC állvány?

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én Rossmann-ban vettem, azt hiszem, Müllerben is vannak még NYC termékek, a DM-ekben viszont sajnos nincs állványuk.

    VálaszTörlés