Tag – Te mit választanál?

5:14 Varjúlány 0 Comments

Katie-nél olvastam ezt a szuper kis tag-et, már az előzőt is nagyon szerettem, de ennek a kitöltését talán még jobban élveztem.:)
Ha van kedvetek, csináljátok meg ti is!:)

Porpúder vagy kompakt púder? 
Egyikért se vagyok oda, kerülöm a púder használatát, de ha mégis muszáj, akkor por. Jobban bele tudom simogatni a bőrömbe, plusz nemrégiben találtam egy egész jót.

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Folyékony szemhéjtus. Bár a szemformám nem a legideálisabb hozzá, de én imádom! Sokkal karakteresebb, határozottabb vonalat lehet vele húzni, tartósabb is... csak egy vonal és egy élénk rúzs, és már kész is a smink.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza? 
Tartós szemöldökfestés semmiképp, ceruzát se használok gyakran, inkább porral szaladok át rajta, már, ha egyáltalán... de ha a kettő közül mondani kell egyet, akkor az utóbbi.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Inkább tincses, bár jobb ragasztó híján egyiket se használok sűrűn.

Korrektor: alapozó előtt vagy után? 
A karikákra előtt, ha máshova is kell, akkor utána, de igazság szerint nagyon ritkán használok korrektort.

Primer vagy sminkfixáló? 
Egyikem sincs, egy bázist nagyon szívesen kipróbálnék, még próbálom magam lebeszélni a vásárlásról, mert kicsit feleslegesnek érzem... de a kíváncsiság hajt.:$ Úgyhogy primer.

Alapozó vagy BB krém?
Alapozó. Engem valahogy nem kapott el ez a nagy BB láz. A Garnierét használgatom, de nem szeretem, az "igaziakra" legfeljebb kíváncsi lennék, de... én most nagyon szeretem az alapozóimat, nem szívesen cserélném le őket.

Szájfény vagy rúzs? 
Szájfény. A rúzsokat is nagyon szeretem, de hétköznapokon általában csak szájfényt dobok fel. 

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Pigmentem még nincs, bár nagyon szeretnék egyszer azt is használni. Így hát szemhéjpúder. 

Avon vagy Oriflame?
Avon. Nincs tőlük túl sok mindenem, de azokkal nagyjából elégedett vagyok, az Oriflame-től viszont még nem próbáltam semmit. 

Transzparens púder vagy színezett?  
Transzparens, az én bőrömmel megegyező színűt találni nem egyszerű, ráadásul nekem természetellenesebbnek tűnik a színezett hatása. 

Színes smink vagy natúr smink? 
Színes. A natúr alatt leginkább értendő barnás árnyalatok nagy része nekem szörnyen áll, és igazság szerint most másokon se vagyok oda az ilyesmiért.:$ 

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható? 
Nagyon ritkán használok pakolást, ha mégis, akkor inkább a lemoshatóak mellett döntök. 

Bronzosító vagy pirosító? 
Pirosító. A bronzosítót nem az én tejfehér bőrömre találták ki, a legvilágosabbakat is nagyon furának találom magamon. 

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés? 
Egyenesítés. Göndör hajam van, amit általában vasalok, igaz, nem szögegyenesre. 

Matt vagy csillogó? 
Nehéz kérdés. Néhány matt szemhéjpúdert nem tudnék nélkülözni, de a csillogóak mégis közelebb állnak hozzám. Az ajkakon régebben szinte csak csillogó dolgokat tudtam elképzelni, most viszont egyre jobban tetszenek a matt rúzsok. Legyen inkább mégis a csillogó. 

Hosszú pillák vagy dús pillák? 
Hosszú. Nekem inkább dús, mint hosszú pilláim vannak, talán ezért is nézem vágyakozva azokat, akiknek több centis és... jááj, olyat szeretnék én is.:$ 

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Mostanában élénk, de volt teljesen natúr korszakom is, amikor csak átlátszót használtam. 

Hajmosás este vagy hajmosás reggel? 
Csak este. Reggel nekem erre nem lenne időm... lusta lennék ezért felkelni korábban, ráadásul még megszárítani, formázni. 

Dm vagy Rossmann? 
Hüm... Dm-be szívesebben megyek, de Rossmann-ba mégis gyakrabban keveredek. Legyen az utóbbi. 

Csillámpor vagy strasszkő? 
Egyiket se használok, de... másokon azt hiszem, a csillámpor jobban tetszik.

Borotva vagy gyanta? 
Egyiket se szívlelem, de ha muszáj választani, akkor legyen a borotva.

Műköröm vagy lakkozás? 
Lakkozás. Nagyon szeretem festegetni a körmeimet, ráadásul... nos, nekem nem igazán tetszik a műköröm.:$

Rövid vagy hosszú haj? 
Hosszú. Pár éve rövid hajam volt, de most el se tudnám képzelni. 

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Élénk. Borzasztóan állnak a nude rúzsok, és igazság szerint sokkal jobban is érzem magam az erős szájas, visszafogott szemes sminkekben, mint fordítva.                       

0 megjegyzés: