Soliteint Solifruit testápoló

11:17 Varjúlány 1 Comments


                                              Soliteint Solifruit vitalizáló testápoló mangóval és shea vajjal

Már a facebookon és itt, a vásárfiás bejegyzésben is mutattam, hogy nemrégiben hozzám került ez a testápoló, azóta használom is bőszen, azt hiszem, éppen ideje írnom róla kicsit részletesebben.:)

Szokás szerint kezdeném a csomagolással.:) Akik esetleg olvasták már egy-két bejegyzésemet, tudhatják, hogy nagyon szeretem a pumpás kiszerelést, főként alapozóknál. Nos, ilyen testápolóval még nem találkoztam, és igazából itt talán olyan sokkal nem is praktikusabb, mint a hagyományos kiszerelés, de én azért díjazom ezt, főként, hogy a fej el is csavarható, így elzárhatjuk- ha utaztatjuk, ez különösen jól jöhet.
Maga a flakon közömbös számomra, csúnyának nem mondanám, de nem is hiszem, hogy a külseje miatt kapnám le a polcról, összességében egész jó szerintem.



Az illata számomra elég furcsa, többek között emiatt is csúszott ez a bejegyzés, mert hiába használgatom minden este, még mindig nem tudom megfelelően körülírni. Először talán mandulásnak érzem, később, elkenés után viszont gyümölcsössé, kissé mangóillatúvá válik. Nem ezért lesz a kedvencem, ugyanakkor nem is zavar különösebben, annyira nem intenzív.
Az állagát elég hígnak mondanám, kifejezetten könnyen kenhető. Ami nagyon meglepett, az az, hogy hihetetlenül gyorsan beszívja a bőröm. Én a száraz típusba tartozom, így aztán minden viszonylag gyorsan felszívódik rajtam -bár most pont elég hidratált a bőröm-, de ez tényleg pillanatok alatt eltűnik. Számomra ez egyértelműen pozitívum, hiszen gyorsan fel lehet kapni a pizsamát.:)
A hatását tekintve ezek után talán azt várhatnánk, hogy nem túl erős... de én azt tapasztaltam, hogy a maga kategóriájában kifejezetten jó. Nem biztos, hogy extraszáraz bőrre gyorssegélyként ezt ajánlanám, de enyhén szárazra, esetleg normálra bőven elegendő szerintem.:)


Összességében: A pumpás kiszerelésért piros pont, és a gyors felszívódásért is, a könnyedebb testápolók kategóriájában szerintem kifejezetten jó vétel lehet, száraz és normál bőrűek nagy valószínűség szerint szeretni fogják.:)


*A terméket a Soliteint Kozmetikai Kft.-től kaptam tesztelésre.

1 megjegyzés:

  1. Most mindenhol jókat olvasok a Soliteint testápolókról :) tuti meg fogom venni valamelyiket :) amúgy nekem tetszik a flakon :D

    VálaszTörlés