Alverde körömápoló balzsam

4:27 Varjúlány 0 Comments



Bevallom, ezzel a teszttel, véleménnyel most kicsit bajban vagyok, ugyanis nincs összehasonlítási alapom. Szégyen, nem szégyen, bár már korábban is szemezgettem ilyesmivel, eddig még nem használtam kifejezetten körömre-körömágyra készült ápolót, mindig sima kézkrémet vetettem be oda is.



A csomagolása nagyon egyszerű, kicsike, könnyű, én csöppet gyengének is érzem, nem dobnám be a táskámba. 


Az illata kifejezetten kellemes, édeskés, engem valamilyen süteményre emlékeztet.:)

Az állaga nagyon érdekes, valóban balzsamszerű, de ahogy az ujjammal hozzáérek és felmelegszik, megolvad, szinte folyékonnyá, olajszerűvé válik.

Én körömre és körömágyra egyaránt használtam, a körmöm kifejezetten erős, azon nem vettem észre változást, és bevallom, szabad szemmel a körömágyamon sem láttam/éreztem különbséget aközött, mikor ezt vagy csak egy egyszerű kézkrémet vetettem be. Viszont a képeken azonnal feltűnt, hogy sokkal kevesebb és kisebb pici vonal, ráncocska látszik a fotókon, mint általában.

A kérdés úgy érzem, az, hogy érdemes-e külön terméket használni, vagy megteszi egy kézkrém is. Én úgy gondolom - mivel nem vettem észre nagyobb változást, csak a fotókon - , a többségnek tökéletesen elegendő az utóbbi is. Azonban azoknak, akiknek problémás a körmük, körömágyuk, vagy különösen fontos, hogy a kezük makulátlan legyen, esetleg bloggerek, és gyakran mutatnak meg lakkokat, hasznos segítőtárs lehet ez a balzsam.:)

*A terméket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: