Catrice Matchpoint limited edition

13:34 Varjúlány 0 Comments



 
C01 Team Lucky Mustards

Végre, végre, végre! Nagyon rég nem zúgtam már bele egy Catrice limitált kiadásba sem (és ami azt illeti, Essence-be még kevésbé), a mostani viszont első pillantásra meggyőzött. 


C02 Rockby

 C03 The Winning Cream

Érkeznek baked szemhéjpúderek, az első kettő is szép-szép, de a The Winning Cream... nagyon különlegesnek tűnik, ha másra nem is, arra mindenképp lecsapok. :)

 C01 The Winning Cream

Egy kettő az egyben szemhéjpúderalap-highlighter is a kiadás része, bevallom, én ezt elég érdekes hibridnek tartom, majd kiderül, hogy sikerült.


C01 Blackest Black

Kapunk egy szempillaspirált is, talán ez csigázott fel a legkevésbé. 

C01 ChamPINKon

C02 Rockby

És igen, a Catrice is beáll a ceruzaformátumú ajakszínezőt forgalmazók sorába. Bevallom, én nem igazán értem ennek a kiszerelésnek a létjogosultságát, de a ChamPINKon csodás a képen! 

C01 ChamPINKon

C02 Rockby

Ha az ajakszínezők közül kiemeltem a ChamPINKon-t, akkor itt is kénytelen vagyok ugyan ezt megtenni az első pirosítóval. Amennyiben élőben is ilyen élénk színe lesz, és a minőségére sem lesz panasz, akkor valószínűleg nagy sikernek fog örvendeni.:)
  
  C01 Team Lucky Mustards

   C02 ChamPINKon

  C03 Rockby

  C04 The Winning Cream

A lakkok most a sminkekhez viszonyítva kicsit visszafogottabbra sikerültek, bár a C02-es ezek közül is csábító.:) 
 

Végül pedig a Matchpoint része egy kozmetikai táska is. 


Nektek hogy tetszik ez a limitált kiadás?:)

0 megjegyzés: