E-bay, baglyok, BB krém - megérkeztek!

7:53 Varjúlány 0 Comments



Pár hete egy bejegyzésben összeszedtem, mik azok, amik csábítanak az E-bay-ről, és szép lassan több holmi is a kosaramba került. A napokban megérkezett az utolsó csomag is, és összeszedtem, mi mennyire váltotta be a hozzá fűzött reményeimet.:)


Kezdjük a sima bagollyal. Ezzel kapcsolatban nem ért nagy meglepetés, nagyon sokszor láttam már, képeken és élőben egyaránt, aranyos, és a legtöbb szettemhez illik is. Nem túl nehéz, de nem is pihekönnyű, csupán egy gondom van vele: fémszaga van. Nem erős, de engem kicsit zavar.


A kövekkel díszített bagoly pozitív csalódás, a képek alapján ettől tartottam a leginkább, de ez sem túl könnyű, és úgy tűnik, a strasszok is jól vannak rögzítve. Egyetlen aprócska problémám van vele, hajlamos "megfordulni" a láncon a medál, de ez sem tragédia.:)


Elsőként erre csábultam el, talán mert ettől tartottam a legkevésbé. Semmi, de semmi gondom nincs vele, legfeljebb annyi, hogy én kicsit nagyobbnak képzeltem a medált. Csupán négy centi a bagoly, de igazából ez sem zavar, így talán még helyesebb is.:)


Amiben nagyot csalódtam, az a szíves lánc. Élőben nem mutat olyan jól, mint gondoltam, ráadásul az illesztés sem stimmel. Ha megfigyelitek, a bal oldalán "kilóg" az alsó rész, és a csücsök sem ott van, ahol lennie kéne. Nagyon vártam, de így egyszerűen nincs kedvem elő sem venni, inkább a baglyokat hordom.:/


Nyárra szerettem volna egy új BB krémet, a Skin Food Good Afternoon Honey Black Tea-val szemezgettem, de aztán ráakadtam a Lioele Water Drop-ra, és végül ez lett a befutó. Már használom pár napja, és úgy érzem, ki is alakult a véleményem róla, a következő hét elején szeretnék majd bővebben is beszámolni róla.:)


Rendeltetek valamit mostanában az e-bay-ről?:)

0 megjegyzés: