ANNY Rock Your Nails

5:02 Varjúlány 0 Comments



A nagyobb márkák sorra jelentkeznek homokhatású lakkokkal, én az OPI Liquid Sandjait nagyon megszerettem, úgyhogy beneveztem egy akciós ANNY Desert Glamra is, a Rock your nails árnyalatra.


Régóta szemezgetek már a márkával, azonban eddig az elég magas áruk mellett az üvegcsék formája is eltántorított a vásárlástól. Ez egy mini, 6 millis kiszerelés, de én még ezt is ormótlannak, nehéznek érzem.


A normál méretű lakkok ecsete lapított, nem lekerekített, a kisebbeké viszont egyszerű, hengeres.



Azon kevés univerzális árnyalat közé tartozik a Rock your nails, amely tényleg tetszik. Én leginkább taupe-nak  mondanám, egyszerre szürkés és barnás, de némi lila is felfedezhető benne, nagyon szeretem.:)

Az állaga inkább sűrű, mint híg, nem terül annyira könnyen, terelgetni kell az ecsettel, de
azért kezelhető. A fedése meglepően jó már egy rétegben is, de kettővel lett tökéletes.

A tapintása egy fokkal durvább, mint az OPI hasonló finisű lakkjainak, az ilyen szintű érdesség szerintem már elég zavaró lehet, de számomra még ez sem volt kellemetlen, sőt, inkább érdekesnek mondanám.
A lemosása egy csöppet nehézkesebb, mint a konkurenciának, nagyjából olyan, mintha glitteres lakkot távolítanánk el.


Próbáltatok már ANNY lakkot?:)

0 megjegyzés: