Napi smink, tripla adag

8:58 Varjúlány 0 Comments

 
Sokszor írtam már, a sminkes bejegyzésekkel bajban vagyok. Ezek lennének egy beauty blog tartóoszlopai, de... nos, ritkán van időm nappal valami érdemlegeset készíteni, ha pedig mégis, a képekkel bajlódom.
Az utóbbi napokban sem csináltam semmi különlegeset, de sokat fotóztam, és arra gondoltam, hogy ha külön-külön nem is érnek meg saját poszot, így, együtt megmutatom, hogy sminkeltem a hosszú hétvégén.:) 







Szombat: Régóta ki akartam próbálni az egyik krémes festékemet egy barna púderrel, sajnos ez a kombináció nem sült el olyan jól, mint reméltem, de lemosni sem volt már kedvem. Az arcomra egy univerzális krémpír került - a teszt érkezik róla a napokban :) - , és a számra is ebből tettem, de nem tetszett az eredmény, így még egy kis fénnyel is átmentem rajta, mindössze ennyi. 

Arc:
Lioele Water Drop BB krém
Maybelline Dream Mat púder
Bourjois Healthy Mix korrektor (51)
Alverde 2in1 arcpirosító és ajakbalzsam (30, Light Apricot)

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
Catrice Made To Stay krémes szemfesték (041, Lord Of The Blings)
Douglas barna paletta
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Alverde 2in1 arcpirosító és ajakbalzsam (30, Light Apricot)
NYC Liquid Lipshine szájfény (577, Pink Cosmo)




Vasárnap: Matt barna, picit füstös hatású szemmel kísérleteztem, az arcomra egy fényes, picit barackos rózsaszín pirosító került, a számra pedig kivételesen nude rúzs.

Arc:
Lioele Water Drop BB krém
Maybelline Dream Mat púder
Bourjois Healthy Mix korrektor (51)
Alverde Duo bronzosító (10, Light Bronze)
E.L.F. pirosító-bronzosító duó pirosítója

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
Essence Colour Arts szemhéjalapozó
Essence Smokey eyes ceruza (03, Are U Hot?)
Douglas barna paletta 
Essence zselés tus  (01, Midnight In Paris)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Rimmel Kate Moss rúzs (08)



Hétfő: Szürke füstös szemet dobtam össze, pici kontúr/bronzosító, pirosító, nude rúzs és szájfény, ennyiből áll(t) a mai sminkem.:)

Arc:
Lioele Water Drop BB krém
Maybelline Dream Mat púder
Bourjois Healthy Mix korrektor (51)
Alverde Duo bronzosító (10, Light Bronze)
E.L.F. pirosító-bronzosító duó pirosítója

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
Essence Colour Arts szemhéjalapozó
Essence Long Lasting ceruza (01, Black Fever)
Douglas szürke paletta 
Catrice szemhéjpúder (091, Bring Me Frosted Cake)
Essence zselés tus  (01, Midnight In Paris)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Rimmel Kate Moss rúzs (08)
NYC Liquid Lipshine szájfény (577, Pink Cosmo) 

0 megjegyzés: