Lioele Water Drop BB krém

6:36 Varjúlány 0 Comments



Először is elnézéseteket kérem, ezt a bejegyzést tegnapra vagy hétfőre ígértem, de nem érkeztem hamarabb megírni.:)

Na, de most már vágjunk bele: nyárra szerettem volna egy könnyed, "nincs is az arcomon semmi" jellegű BB-t, és végül a Water Drop mellett döntöttem.



Kék dobozban érkezik, egész szép szerintem, de ennek persze nincs sok jelentősége.:)


A kiszerelésétől tartottam kicsit, ez ugyanis nem az általam preferált pumpás megoldású, hanem egyszerű csőrös végű tubus. 
Meglepően könnyű és puha az egész, utazáshoz jóval praktikusabb, mint mondjuk a Skin79 Vital, szinte belesimul a neszeszerbe,  ráadásul a pumpa hiánya sem olyan nagy tragédia, mint gondoltam. A puhaságának köszönhetően nem kell erőlködni, hogy kinyerjük belőle a krémet, de közben egész jól szabályozható, adagolható is. 
Az egyetlen hátránya az, hogy a kupak sajnos elég keskeny, így nem áll meg stabilan rajta a tubus.

Az illata nagyon minimális, kicsit friss, kicsit vizes. Az állaga is teljesen rendben van, se nem túl folyós, se nem túl híg.

 BB krém előtt 

A BB krém felkenése után közvetlenül

Sminkkel

Nekem a kézzel való felvitel vált be, annak ellenére, hogy az utóbbi időben nagyon ecsetpárti lettem. Eldolgozás közben a leírás szerint vízcseppek válnak ki belőle, én ezt szabad szemmel nem látom, viszont határozottan érzem, hogy (még) kenhetőbbé, tényleg kicsit vizesebb jellegűvé válik a krém. De ettől nem kell megijedni, nem fog le/elfolyni, csak könnyebben eloszlatható lesz.

A fedése gyenge, de most pont ennyit szerettem volna melegebb időre, viszont ez komolyabb bőrhibákra, pattanásokra édeskevés, ráadásul úgy vettem észre, hogy építeni sem igen lehet. Bőrszínkiegyenlítésre viszont tökéletes.:)
A finise nem teljesen matt, de inkább az, mint fényes. Én szeretek átfutni a szokott helyeken egy kis highlighterrel, viszont ahol nincs szükség rá, ott sok óra után sem hajlamos a kifényesedésre.

Ami miatt sokak számára csábító lehet ez a BB, az a hidratáló hatás. Tényleg van ilyen funkciója is, de ennek ellenére igazán száraz bőrre szerintem nem ideális, arra ettől táplálóbb krém kell. A normál felé hajló, enyhén szárazra viszont - ha nincs szükség erős fedésre - remek, sőt, szerintem még kombinált bőrön is működőképes.

Amit a legjobban szeretek benne, az az, hogy tényleg úgy érzem, nincs semmi az arcomon, ennek ellenére mégis tartós, ez az első olyan teljes méretű BB-m, ami a nap végére kicsit sem ül bele a pórusaimba.


Összességében: Aki nem ragaszkodik az erősebb fedéshez, csak szebb bőrképet szeretne, és egy kifejezetten könnyű BB-t keres, annak remek választás nyárra a Lioele Water Drop!:)

0 megjegyzés: