Így jártam: Yves Rocher ecset

11:39 Varjúlány 0 Comments



Már két, sőt, talán három hónapja, hogy használom ezt az ecsetet, azt hiszem, éppen itt az ideje beszámolnom róla.:)


A külsejével most már elégedett vagyok, nem túl nehéz, de nem is kifejezetten könnyű,  talán egy hosszabb nyéllel még kiegyeznék, nekem úgy kényelmesebb lenne vele a sminkelés.
(A kép csalhat egy kicsit, 13 cm hősszú mindössze.)

De hogy miért csak most vagyok elégedett vele? Hát ezért:


Mikor kivettem a tasakból, levált a fejrész. Ragasztónyomot nem fedeztem fel rajta, így arra jutottam, hogy a gyártás során csúszhatott be hiba.

Ez mindenképp hatalmas mínusz, nagyon mérges voltam akkor, de aztán rájöttem, hogy némi pillanatragasztóval áthidalható a helyzet. Azóta nincs rá panaszom, teljesen stabil, jól ellátja a feladatát, viszont ez akkor is... nagy fiaskó.


Azonban más tekintetben egész jól teljesít. Nem ez a legpuhább ecset, amivel valaha dolgom volt, viszont van tartása a szálainak, és ezt nagyon szeretem. Továbbá azt is, hogy elég kicsike, így az én apró szememhez is tökéletes.

A formája nagyon hasonló az Essence Smokey Eyes ecsetéhez, ez is egy ceruzaecset és egy pufiecset házasságából született. 
Én főleg a szemöldökcsontomon és a mélyítővonalnál használom, de a szemzugban is jól ellátja a feladatát, és végszükség esetén a színek összedolgozására is bevethető.

Eddig kétszer vettem észre, hogy egy-egy szálacskát elhullatott, ami nem jó, de nem is érzem tragikusnak. 

Nézzük a pozitívumait:
- Ugyan nem kiemelkedően puha, de egy jól kihasználható alapecset, utazáshoz tökéletes.

A negatívumai:
-  A "kis" baki.
-  Az ára. Ez az, ami miatt egyértelműen nem érzem "kötelező vételnek". Kettőezer forint körül jár, ami egy darab ecsetért szerintem csöppet sok, bár igaz, az Yves Rocher-ban gyakran futhatunk bele egy-egy akcióba.

Mindent összevetve én nem bántam meg, hogy megvettem, még a baleset ellenére sem, de nem tudom jó szívvel ajánlani nektek.

0 megjegyzés: