Új felfedezés: Essence Studio Nails Ultra Gloss fedölakk

11:29 Varjúlány 0 Comments



Az utóbbi időben két fedőlakkot váltogattam: a régi, jól bevált BTGN-t és az NYC Turbo Dry-t. Igen ám, de mikor legutóbb kiürültek az üvegcséim, hiába szerettem volna valamelyiket pótolni, mindkettő helye üres volt a Rossmannban.

Morgolódtam magamban egy sort, majd szétnéztem, és a kosaramba dobtam ezt az üvegcsét. Aztán a kassza előtt még majdnem visszavittem, mert kételkedtem a teljesítményében, úgy gondoltam, hogy ha igazán jó lenne, már biztosan olvastam volna róla valahol. De aztán mégis elhoztam azzal, hogy ha csak közepes teljesítményt nyújt, akkor is jobb, mint ha semmit nem használnék.

Közepes teljesítmény, persze... attól ez a fedőlakk távol áll. Ugyanis nagyon-nagyon jó.

Az üvegéről nem tudok sokat mondani, nem egy gyönyörűség, de gond sincs vele, és legalább a BTGN-nel ellentétben átlátszó. Az ecsete lapított, ennek nagyon örülök.:)
Az állaga leheletnyivel kevésbé ragacsos és folyósabb, mint márkatársának és az NYC-nak, így egész jól szabályozható, hogy vastagabban vagy vékonyabban kerüljön a színes lakk fölé.
Ha nem is dönt rekordot, de gyorsan szárad, még három és négy réteg fölött is.


A fényessége sem vitatható, igaz, ezt most csak egy eleve magasfényű lakk képével tudom illusztrálni, de higgyétek el nekem, nincs probléma vele.:)
A tartósság a leggyengébb pontja, de még arra sincs panaszom, három napig mindig hibátlan vele a manikűröm, szerintem már ez is szép teljesítmény, bár van olyan színes lakk +  fedőlakk kombinációm, ami hat napig is kopásmentes marad.

Bár nem az az elsődleges funkciója egy fedőlakknak, én mégis szeretem, ha egyben óvja is a körmeimet. A BTGN ebben verhetetlen, ha azt használom, egyszerűen képtelen megsérülni a körmöm, az NYC már gyengébb ilyen tekintetben. Ugyan ehhez talán több idő kell elteljen, de én úgy érzem, az Ultra Gloss is egész jól teljesít: lassan negyedik hete használom, nem kíméltem a kezeimet, de így sem történt semmilyen baleset ebben a hónapban.:)

Nem bántam meg, hogy lehetőséget adtam a kicsikének, én mindent egybevetve az NYC és a BTGN közé helyezném, nem szárad olyan gyorsan, mint az előbbi, de az állaga jobban tetszik, viszont nem olyan tartós, mint az utóbbi, ellenben egy fokkal fényesebb.

Szerintem egy próbát megér!:)

0 megjegyzés: