Nem vált be: Dove Glanz & Pflege sampon

8:14 Varjúlány 0 Comments




Egy terméket sem szeretek leírni, pláne nem néhány használat után, de van néhány olyan kence, ami egyáltalán nem vált be. Ilyen ez a Dove sampon is.

A flakonja kifejezetten tetszene, az illata is kellemes, visszafogott, az állagával sincs gondom, viszont semmi, de semmi jót nem lett a frizurámmal, sőt. Még a harmadik mosás után sem éreztem úgy, hogy tiszták lennének a tincseim, és szárítás után a szokásosnál is szárazabbnak, sprődebbnek éreztem a hajvégeimet, pedig ugyan azt a balzsamot és pakolást használtam, mint máskor.
Extra fényt ígér, ezt nagyon díjaztam volna, azonban én még mattabbnak láttam a hajam, mint azelőtt.

Még ezzel is kibékültem volna valahogy, viszont ez az első sampon, ami kifejezetten zsírosítja a hajam. Általában öt-hatnaponként mosok hajat, de akkor is lényegében csak a friss érzés miatt, most azonban két nap elteltével jóformán olyan voltam, mintha a boci rendezgette volna el a frizurám. Viszont a hajvégeim persze maradtak durva tapintásúak, és a fejbőröm is kiszáradt.

Az egyetlen jó tulajdonsága az, hogy nem koptatta a hennát a hajamból, bár egy másik samponnak köszönhetően a vöröses fénytől már így is szinte teljesen el kellett búcsúznom.


Próbáltátok ezt a sampont? Nektek esetleg bevált?:)

0 megjegyzés: