Catrice Raspberry Fields Forever

10:40 Varjúlány 0 Comments



A minap, mikor átnéztem a mappáimat, rájöttem, hogy bár lefotóztam, sok körömlakkot még nem mutattam meg nektek, köztük ezt a Catrice-t sem, pedig még valamikor húsvét környékén pingáltam a körmeimre.:) 

Az üvegről sokat nem tudok mondani, ráadásul azóta át is alakultak a márka lakkjai, ez a szín viszont a kínálatban maradt.:)




Az állaga nekem csöppet túl sűrű és az ecsete sem a kedvencem, de azt hiszem, erről sem érdemes már írnom, viszont a színe...  a színe! Egy ici-picit meleg pinkbe hajló piros, a fényviszonyoktól függ, hogy a pink tónus mikor mennyire érvényesül. 
Én nem mondanám kifejezetten málnának, az szerintem valamivel sötétebb, inkább talán málnahab.:)


+ Ritkán szoktam bármit is kezdeni a körmeimmel azon kívül, hogy felkenek egy lakkot, viszont mikor ez a szín volt rajtam, unalmamban pöttyökkel kísérletezgettem, egy virágot próbáltam csinálni.:) 
Tisztában vagyok vele, hogy nem lett valami jó, és sajnos csak ilyen effektes képem van róla, de úgy gondoltam, érdekességképp csak beszúrom.:)

0 megjegyzés: