Bourjois So Laque Glossy - Peach & love

7:34 Varjúlány 0 Comments



Az áprilisi kedvencek között már láthattátok ezt a lakkot, most pedig szeretném közelebbről is megmutatni.:)

Az üvege nekem kifejezetten tetszik, csajos, bájos, a kupakja is kézre áll, bár a 1 Seconde vonal külsejét egy fokkal még jobban szeretem.



Az ecsete lapított és nem lekerekített, ennek nagyon örülök, ez a kedvenc formám.:)




Ez eddig szép és jó, viszont az állagától nem vagyok elragadtatva. Túl sűrű az én ízlésemnek, képtelen voltam ettől szebben lakkozni vele, és a képeken még pár buborékot is felfedeztem. Ráadásul a fedése is elég gyengécske, két réteg még semmiképp sem elég belőle, hárommal már egész jó, de azt hiszem, sokaknak egy negyedik is elkélne.

Ez nem hangzik túl jól, de azért vannak pozitívumai is a kicsikének.:) Mindjárt ilyen a színe. Nem vagyok a rózsaszín lakkok rajongója, ez mégis kifejezetten tetszik, azt hiszem, azért, mert nem hideg tónusú, kékes, hanem csöppet, de tényleg csak egy csöppet barackos. Négyszer kentem fel egymás után, ez elég sokat elárul.:)
A száradási ideje is kifejezetten jó, ez talán valamelyest kárpótol a gyenge fedésért, de a tartóssága is mellette szól. Az utóbbi hetekben szinte semmit nem hagytam egy napnál tovább a körmömön, kivéve ezt, ez viszont még az ötödik nap után is makulátlan volt.

Én úgy gondolom, hogy egy-két szín miatt azok számára, akiknek fontos a tartósság, megérheti kompromisszumot kötni, kicsit többet bíbelődni a felkenéssel, viszont az én kedvencem a Bourjois-tól maradt a 1 Seconde család.


Próbáltátok már a So laque glossy-kat?:)

0 megjegyzés: