Lush Soft Coeur masszírozó testápoló

11:38 Varjúlány 0 Comments



Már nagyon időszerű írnom erről a kis különlegességről, mert jó pár hete (hónapja?) annak, hogy beszereztem, és lassan el is fogyasztom.

Masszírozó testápoló... bevallom, először szkeptikus voltam, de mikor az eladólány kipróbálta a karomon a mintát az üzletben, belezúgtam az illatába, és úgy döntöttem, adok egy esélyt neki. Nem bántam meg.:)

Ahogy a képen is láthatjátok, szív alakú, körülbelül akkora volt újkorában, mint a tenyerem, szerintem nagyon aranyos.
Az illata... huh. Fehércsokis-kakós-mandulás, issteni.
Az én bőrömön a tusfürdők, testápolók illata nem szokott sokáig megmaradni, ezt viszont ha este használom, még reggel is bőven érezem.

Az állaga nagyon érdekes, elméletileg masszírozáshoz is alkalmas lenne, de én simán csak testápolóként vetettem be. Használat előtt olyan, mint egy szappan, azonban már a kéz melegétől is megolvad valamennyire, bőrön végigkenve-végighúzva pedig olajos lesz.
Nagyon, tényleg nagyon erősen hidratál, az extraszáraz bőrömet is napokra puhává teszi, a testvajakat is lekörözi ilyen tekintetben.

Amitől - az állaga mellett - nagyon tartottam, az az volt, hogy gyorsan el fog fogyni. Nos, nem mondom, nem tart olyan sokáig, mint egy tégely hagyományos testápoló, de nem is fogyott el négy-öt alkalom után, szerintem egy hónapot intenzív használat mellett is bírnia kell.

Amit nem kedvelek benne annyira, azok a csokidarabkák. Mert igen, az a sötét kis folt benne valódi csokoládé. Tejesen felesleges szerintem, plusz kellemetlen is, mikor már megkopott a szív, és nem óvatoskodva használtam, többször is nyomot hagyott. Én sokkal jobban örülnék neki, ha kihagynák volna belőle, anélkül tökéletes kence lenne.


Próbáltatok már ilyen jellegű testápolót?:)

0 megjegyzés: