Alverde African Soul

11:25 Varjúlány 0 Comments



Már néhány napja vacillálok azon, hogy kitegyem-e ezt a bejegyzést, mert viszonylag sok újdonságról számoltam be az utóbbi időben, és nem szeretném csak ilyesmivel elárasztani a blogot. Viszont ez a limitált kiadás annyira aktuális, hogy muszáj megmutatnom. :)

10 Trees and Desert, 20 Ocean und Mountains, 30 Rocks and Sand

Érkezik három márványmintás baked szemhéjpúder, én az égetett festékeket nagyon kedvelem, így kifejezetten kíváncsi vagyok rájuk, főleg a zöldes színösszeállításra. 

 
10 Natural Savanna, 20 Desert Beige

Két "hűsítő" korrektort is kapunk, ha lesz elég világos árnyalat, és a fedésével sem lesznek nagy problémák, lehet, be is ruházok egyre. :)

10 Sunset Glow, 20 Rising Sun, 10 African Earth

Természetesen bronzosítók sem maradhatnak ki, ha minden igaz, lesz két fényes és egy matt verzió is.

10 Gold Rush, 20 Bronzing Heat

De nem "ússzuk meg" préselt bronzerekkel, stickes verzió is jön, méghozzá két árnyalatban. Én ilyen jellegű bronzosítót még nem használtam, nem teljesen értem, miért praktikusabb ez a sima kiszerelésűeknél, de lehet, éppen itt az ideje kipróbálni. :) 

10 African Life, 20 African Soul, 30 African Magic

Nagyon szeretem a rúzsokat, de a kétvégűekért nem rajongok, viszont a rezes-barnás színek - a többséggel ellentétben - nekem kifejezetten tetszenek. Mindenképp vetek majd egy pillantást rájuk! 

10 Wild Life, 20 Terra Rose, 30 Natural Tan

Az African Soul része három szájfény is, a kép alapján a Terra Rose nagyon szimpatikus!

Nektek hogy tetszik ez a limitált kiadás?:)

0 megjegyzés: