Öszi kívánságlista

5:19 Varjúlány 0 Comments

Bizony, bizony, engem már elért az őszi hangulat, őszi gyermek vagyok, már javában készülök a következő évszakra.:) Nagyon várom már, hogy végre puha, vékony pulóvereket hordhassak, előkerülhessenek a sötétebb lakkjaim és az édesebb parfümjeim.
Általában nem szeretek listákat írni, mert ha nem jegyzek fel mindent, megeshet, hogy elfelejtek ezt-azt, és ez inkább jó, mint rossz, mert amire valóban szükségem van, azt úgyis beszerzem, hisz érzem a hiányát. Viszont ezek a holmik most annyira belopták magukat a szívembe, hogy úgy érzem, úgysem tudnám kiverni őket a fejemből. :)

Ruhák

Tegnap átnéztem a szekrényem, szerencsére az őszi-téli holmik terén közel sem olyan rossz a helyzet, mint volt a nyáriaknál, tehát éppen van mit felvennem, de egy-két jobb-szebb darab még elfér.




És máris egy kis "csalással" kezdem, ugyanis ezt a pulóvert már beszereztem. De kihagyni sem szerettem volna, viszont egy darabot is furcsa lenne mutogatni, és annyi "ni-ni, ezeket vettem" bejegyzést sem szeretnék...
A lelőhelye az Orsay, isssteni anyaga van, és nem tudom, ez a képeken mennyire észrevehető, de néhány fényesebb szál is van az anyagába szőve, ettől szerintem nagyon karácsonyi.:) Szándékosan a szükségesnél eggyel nagyobb méretet vettem, pont ott lazább picit, ahol kell, és végre egy felső, aminek fel kell tűnöm az ujját! Na jó, nem áradozok róla tovább, nagyon szeretem, ennyi.:)


Erre a pulóverre a Camaieu-ben akadtam, élőben sokkal szebb színe van, mint a képen, én eperhabnak hívom. Kicsit átlátszó, de közel sem annyira, mint amennyire itt annak tűnik. Egy gond van vele: az ára. Még húsz-harminc százalékkal kevesebbet is nehezen adnék ki egyetlen felsőért, de... borzasztóan tetszik.


A Camaieu-nél maradva: szuper nadrágjaik vannak! Ezt a típust már próbáltam is, a fenekemen nem lötyög (hurrá!), a szára sem rövid (még nagyobb hurrá!), és még derékban is pont jó (legnagyobb hurrá!). Csak egy gond van vele, van pirosban (a képen láthatónál sokkal szebb, igazi pirosban) és sötétzöldben is.
Lehet, hogy kicsit furcsán hangzik, de körülbelül tizenkét éves korom óta szeretnék egy piros nadrágot, de soha nem találtam megfelelőt, ráadásul már el is képzeltem a fenti világos pulóverrel... viszont a sötétzöld a másik kedvenc színem. Eh, azt hiszem, végül mégis a piros fog nyerni. Vagy mindkettő... 


Kabátra azt hiszem, nincs égető szükségem, mert van egy bűnronda dzsekim, ami remek esőben-szélben, egy vékonyabb szövetkabátom és egy ballonom is, igaz, az utóbbi már nem mai beszerzés. Így a fenti képen látható szépség nem olyan súllyal szerepel a listán, mint a pulóver(ek) és a nadrágok, de azért ha valaki hozzámvágna egy ilyet, nem tiltakoznék. :)
Jaj, ez is Camaieu.

Kiegészítők


Mikor lecsaptam az Orsay pulóverre, egy kendő is elrabolta a szívem, nem pontosan az, ami a fotón látható, de sajnos sehol sem találtam képet róla. Az is bézs alapon zöld mintás, csak a piros helyére világosbarnát képzeljetek.:)
Szerintem csodaszép, de az árát kicsit sokalltam, a kendőkkel mindig az a gondom, hogy úgy érzem, "csak egy darab anyag", és így csak meglehetősen alacsony összeget vagyok hajlandó értük kiadni. Szerencsére van belőle több is, ha akkor lesz még, a Glamour-napokon biztosan lecsapok rá. Vagy előbb...


Bár ez is olyasmi, ami nélkül éppen meglennék, de jó lenne egy kisebb táska is őszre. Erre a Camaieu honlapján akadtam. Főleg a színe tetszik és az anyagbetét (?).


Alternatívaként még akár ezt is el tudnám képzelni a Deichmann-ból, de ezt élőben is látni kéne, mert ki lehet náluk fogni egész jó és kifejezetten gyenge táskákat is.


Újabb bizsukra semmi szükségem, arra törekszem, hogy a következő pár hónapban egy se csússzon a kosaramba, de... de ezt akkor is muszáj megemlítenem. Talán kicsit bizarr és ormótlan, de nekem nagyon tetszik, ráadásul jól kombinálható. Szintén Camaieu, nagyon szeretem az ékszereiket.:)

Beauty

Ősszel mindig parfümökre költök a legtöbbet, most viszont nincs olyan illat, amit mindenképp be szeretnék szerezni (Jó, a Cartier Baiser Volé edt-t igen, de az számomra nagyon nyárias, most úgysem használnám, esetleg a Trussardi Jeans-t lenne még jó újravásárolni, de... megleszek most nélküle.), így inkább egy különlegesebb sminkre és testápolóra szeretnék beruházni.


Bevallom, én a Rouge Volupté rúzsokat sokáig egyenesen rondának találtam, és nem értettem, miért van oda értük mindenki. Mostanra viszont engem is utolért a láz, a Glamour-napokon szeretnék beszerezni egyet. A gond annyi, hogy ebből mindenképp egy természetes színt szeretnék, ilyen azonban nincs a közeli Müllerben. Ha emiatt lemaradok róla, és lesz lehetőségem MAC üzlet közelében járni, majd egy Ruby Woo-val (esetleg Peach Blossom-mal) "vigasztalódom". Igen, már ezt is elterveztem.:D


A minap találkoztam ezekkel a Catrice Liquid Metal szemhéjpúderekkel a Rossmann-ban, a teszter alapján eeelképesztőek! Akkor nem tudtam választani a színek közül, de azt hiszem, a Mauves Like Jagger lesz a befutó.

 

Eléggé megfogyatkozott a testápolókészletem, a TBS Honeymania testvaját pedig úgy érzem, nekem találták ki, nagyon szeretem a mézes dolgokat.:)


Őszi lakkokkal alaposan el vagyok látva, és szerencsére nem is érzek különösebb késztetést a "kollekció" bővítésére, viszont egy piros sand lakkot nagyon szeretnék. A Zoya Chyna borzasztóan tetszik, de nem szeretnék ennyit költeni rá (bár nem is tudom, be lehet-e még szerezni egyáltalán), az Essence verziójában nagyon reménykedtem, de sajnos úgy tűnik, nem olyan, mint képzeltem... Ha láttok valahol piros homokfinisű lakkot, sikítsatok!:) 


Huh, jóval hosszabb lett ez a lista, mint amire számítottam... igaz, sok opcionális dolog van rajta, de azt hiszem, írtam is egyenként mindenhez, hogy mi az, ami biztosan kell, és mi az, ami esetleges. :)


Ti gondolkodtatok már azon, mit szeretnétek beszerezni ősszel?:)

0 megjegyzés: