Kedvencek: Catrice

7:45 Varjúlány 0 Comments

Mikor a Catrice termékeit vettem sorra, bevallom, bajban voltam. Ugyanis rájöttem, hogy bár nagyon sok mindent kipróbáltam és szeretek tőlük, már rengeteg nem kapható közülük, és alig van olyan termékük, amivel - ha más nem is -, legalább egy aprócska gondom ne lenne. De azért nézzük, mi az az öt dolog, amit a legjobbnak tartok a Catrice-tól: 


1. Intensif'Eye szemhéjpúderek

Gyönyörű "márványmintás" égetett szemhéjpúderek. A csomagolásuk jó, az állaguk jó, a pigmentáltságuk és a tartósságuk is, és még a színek is szépek. Azon kevés Catrice termékek közé tartoznak ezek a szemhéjpúderek, amelyekkel semmilyen problémám nincs.


2. Eyebrow Filler

Ez a szemöldökzselé új felfedezés, és máris kedvenc. Nagyon jól fixálja a szálakat, elég erős a színe is, azonban a keféje nagyon kicsi, ügyeskedni kell vele. Továbbá hátrány az is, hogy csupán egy színben kapható, de én szerencsés vagyok, mert ez az egyetlen árnyalat tökéletes a szemöldökömhöz.



3. Definig Blush

A csomagolás - a szemhájpúderhez hasonlóan - ebben az esetben is rendben van. A színek is szépek és viszonylag változatosak is, a pigmentáltsággal sincs nagy gond, viszont nem kifejezetten tartós és kicsit nehezen vesz fel megfelelő mennyiséget belőle a legtöbb ecset, de ezt leszámítva egész jó.
Vannak ennél jobb, tartósabb pirosítók, de körülbelül ötszörennyiért.


4. Körömlakkok

Ha az ezer forint alatti kategóriát nézzük, szerintem a Catrice lakkjai a legjobbak. Persze ezek között is vannak gyengébb darabok, jellemzően a világos árnyalatok és a krémfinisűek, de a sötétebb, csillámos, foil vagy duokrómokkal nem igen lehet melléfogni.:)

5. Rúzsok

Én egy kalap alá veszem az Ultimate Shine és Ultimate Colour családot, mert nem érzek nagy különbséget köztük. Ha nem próbáltam volna ki a Kiss Kiss Hibiskiss árnyalatot, biztosan ezekkel kezdtem volna a listát, mert a többséggel nagyon elégedett vagyok, még ha nem is a legtartósabbak. Viszont az említett árnyalat olyan gyorsan kopik, és olyan rossz az állaga, hogy kicsit elment a kedvem a márka rúzsairól. Így tehát azt mondom, hogy a többség nagyon jó, érdemes beruházni rájuk, de van egy-két (egy legalábbis biztosan...) gyengébben sikerült árnyalat is.

+ 1, ami nem vált be: The Giant szempillaspirál



Lényegében az összes Cosnova spirált felsorolhatnám itt. Nem varázsolt szép pillakoszorút, az állaga sem volt az igazi, hullott, nem volt tartós, ugyanakkor a lemosása... rémálmaimban se jöjjön elő.


Ti mit szerettek, mit nem szerettek a Catrice-tól?:)

0 megjegyzés: