Puma Sync

4:16 Varjúlány 0 Comments



Nemrégiben sok más bloggerrel együtt engem is megkeresett a Prestige Products Hungary Kft., egy kérdőív kitöltéséért cserébe kaptunk egy Puma parfümöt. Nagyon örültem, hogy gondoltak rám, viszont már akkor is sejtettem, hogy az ajándék nem lopja majd be magát a szívembe, mert mostanában a magasabb kategóriájú parfümökkel szimpatizálok, és a sportillatok is elég távol állnak tőlem.



 

A csomagolása egyszerű, de színes és fiatalos. Maga a folyadék barackvirágszínű, a kupak pedig menta - ezt azért említem meg külön, mert a képeken szerkesztettem kicsit, nem teljesen színhűek. Az egyetlen érdekesség a kupak "anyaga", puhább tapintású műanyagból készült, nekem ez kifejezetten tetszik.
A szórófej egyszerre viszonylag sok parfümöt permetez és nem is a legkisebb cseppekben, de ez nem probléma, csak először kicsit furcsa volt.:)

A hivatalos leírás szerint a parfüm papayából, mandarinból, ribizliből, lótuszvirágból, mandarinfa virágból és vízből áll. Ugyan nincs nagy, meglepő változás a kifújás pillanatában és a néhány óra múlva érezhető illat között, végig virágos-gyümölcsös jellegű marad, de mégsem lineáris, mert kis finomságok azért történnek.:)

Először a gyümölcsös oldal domborodik ki erősebben, meglehetősen erőteljes a papaya valamint a mandarin, de én némi barackot is érzek mellettük. Ez a három jegy végig jelen van az illatban, de itt a legdominánsabbak. Az illatpiramis szerint ekkor kellene felbukkannia a ribizlinek is, de én csak nagyon halványan érzem, pedig az egyik legkarakteresebb gyümölcs.
Két-három óra elteltével a gyümölcsturmix mellett megjelennek a virágok is, de csak nagyon finoman, és nem " idős nénisen", hanem fiatalosan, könnyeden, nem válik tőlük komolyabbá az illat. A virágokat nem tudom pontosan beazonosítani, a leírás szerint lótusz és mandarinfa virága - ez lényegében olyan, mintha mandarin lenne, csak lágyabb, visszafogottabb -, de én úgy sejtem valamilyen más, meghatározhatatlan virágos keverék is van itt. Ezek társulnak a barackhoz és a többi gyümölcshöz, és ha a vizesség a könnyedséget jelenti, az is megjelenik, a harmadik-negyedik órára határozottan.

EDT-ről van szó, de ebből nem következik egyenesen és törvényszerűen, hogy kevésbé tartós minden EDP-nél, az én bőrömön körülbelül hat órát bír, ez nagyjából ugyanannyi, mint a legtöbb hasonló parfüm tartóssága rajtam.

Már a bejegyzés elején elárultam, a Puma Sync nem lett a kedvencem, de nem az illatot hibáztatom ezért, a maga kategóriájában, könnyed, fiatalos gyümölcsös-virágos parfümként megállja a helyét, csak... csak ez pont nem az én esetem.:)

0 megjegyzés: