IsaDora Twist-Up Gloss Stick

3:59 Varjúlány 0 Comments



A legutóbbi vásárfiás bejegyzés után a legtöbben erre az ajakszínezőre voltatok kíváncsiak, íme, itt is a teszt.:)

Úgy érzem, még az elején le kell írnom, hogy én alapvetően nem vagyok a ceruzaformátumú ajakszínezők híve. Képtelen vagyok belátni, hogy miért, mivel praktikusabb ez a kiszerelés, és ennek a terméknek sem sikerült ezt bebizonyítania. Mást viszont igen:) 


Maradva a csomagolásnál: mint az összes hasonmás, ez is a Clinique termékére hajaz. Kitekerhető, szerencsére nem kell faragni, és a kupakja is jól zár. Ennyi jót tudok írni a "külcsínyről".
Én ezzel az óriási ceruzával sokkal ügyetlenebb vagyok, mint egy hagyományos rúzzsal, de ezt még betudnám a saját ügyetlenségemnek. A legnagyobb gondom vele az, hogy tele van feliratokkal, még a vonalkód is rá van ütve a  kupakra, és ezek sajnos nagyon csúnyán kopnak. Még csak két-három hete használom, igyekszem vigyázni rá, de máris elég igénytelenül fest.


Nagyon kellemes cukorkaillata van, viszonylag erős, de szerintem nem tolakodó. Az állaga leginkább egy ajakbalzsamra, esetleg egy vizes fényű, áttetsző rúzsra emlékeztet. Eredetileg kemény, de ahogy a bőrünkhöz ér, "megolvad", ennek köszönhetően nagyon könnyen siklik az ajkakon.


A csomagolás egy erőteljes, élénkebb narancs árnyalatra utal, azonban közel sem erről van szó, a Coral Cocktail egy kifejezetten rózsaszínes korall. Nincs teljes fedése - mint ahogy a többi hasonló terméknek sem -, ebben a tekintetben is egy fényes, áttetsző rúzsra hajaz.

Amit a legjobban szeretek benne, az az, hogy nagyon kellemes viselet. Olyan, mintha csak egy könnyű ajakápoló lenne a számon, és a hidratáló hatására sem panaszkodhatok, sőt, többször is megmentett már.:)

Összességében: Magát a terméket nagyon szeretem, az egyik legjobb ajakkencém. A kiszerelés azonban nem a szívem csücske. Csöppet sem strapabíró és szerintem nem is praktikus, én sokkal jobban örülnék, ha ez az ápoló, fényes ajakszínező rúzsként lenne elérhető, úgy biztosan beruháznék még egy árnyalatra. Így azonban - bár a meglévőt gyakran és szívesen használom - nem vagyok biztos benne, hogy kell nekem egy második is.

0 megjegyzés: