Leárazások, drogéria

3:23 Varjúlány 0 Comments



Tudom, hogy nem túl rég volt ilyen bejegyzés, és most nincs is sok "mutogatnivalóm', de erről a pár dolgról mindenképp szerettem volna beszámolni nektek. :)


Sokáig az Orsay volt a kedvenc üzletem, de nyár elején nagyon belopta magát a szívembe a Camaieu, és valahogy ide már szinte soha nem néztem be. Aztán az egyik barátnőmmel/csoporttársammal mégis betoppantunk, és együtt találtuk ezt a felsőt. Nem kifejezetten mondhatom, hogy szükségem volt rá - ha csak számításba nem vesszük a színét, ugyanis nagyon megfogyatkoztak a piros darabjaim, pedig elméletileg a kedvenc színem -, de az ára olyan jó volt, hogy képtelen voltam a boltban hagyni.



Ez a két vászonnadrág már a Camaieu-ből van, kicsit bővebb szabásúak és szerencsére a száruk sem túl rövid. Szintén nagyon jó áron jutottam hozzájuk, és már mindkettő volt rajtam, így bátran mondom, jó vételek voltak.:)


Elfogyott a szemöldökzselém és a fedőlakkom is - de erről majd a következő bejegyzésben - , így pótolnom kellett őket. Eddig az E.L.F. és az Alverde hasonló termékét használtam, bevallom, tartottam a Catrice verziójától, de azt kell mondanom, nem is olyan rossz, sőt!
Az Ultra Gloss fedőlakkot pedig újravettem, mivel a NYC Turbo Dry és a BTGN helye is üres volt a közeli drogériában.
Sokáig nem hoztak lázba a ceruzaformátumú ajakszínezők, de aztán történt valami néhány hete, és kitaláltam, hogy az IsaDora verzióját ki kell próbálnom. Mindenképp fogok írni róla bővebben is, de annyit muszáj máris megjegyeznem, hogy maga a kence SZUPER!

 

Végre rászántam magam a hajfestésre is, végül a Casting Creme Gloss Fekete cseresznye árnyalatát választottam, egyrészt mert Csipkelány nagyon jókat írt erről a családról, és neki mindig nagyon szép a haja, másrészt azért is, mert nem igazán találtam más márkánál ilyen árnyalatot ammóniamentes változatban.
Azóta már túl is vagyok a procedúrán, nem történt nagy változás, de azért tetszik az eredmény. Talán majd írok is róla, de még várok kicsit.:)


Igen, visszaestem. Megfogadtam, hogy többé nem veszek Balea tusfürdőt, de 199 forintért nem tudtam nem elhozni őket. Az illatuk ha nem is tartós, legalább frissítő. És pontosan ennyi jót tudok elmondani róluk.


Ti vettetek valamit mostanában?:)

0 megjegyzés: