Essence Metal Glam Trend Edition

15:21 Varjúlány 0 Comments


Azon gondolkodtam a napokban, hogy mostantól nem fogok minden hónap elején írni az érkező Essence trendkiadásokról, mert már megtippelni sem tudom, melyik volt az utolsó, amiből vettem is valamit. A képek láttán még fel-fellelkesülök, de aztán nagyon könnyen az állványon tudok hagyni mindent. Aztán megláttam az új Metal Glamot, és végre ebben van valami, amihez hasonlóra már körülbelül egy éve vágyom. (Majd lejjebb látjátok, pontosan mi az.:) ) 

Tehát most még megkegyelmeztem az Essence-nek, de nem tudom, mi lenne jobb, ha a jövőben is beszámolnék az újdonságaikról, vagy teljesen fölösleges már. Ezért arra szeretnélek kérni titeket, hogy írjátok meg, érdekelnek-e még bennetek ezek a bejegyzések, köszönöm!:)


 01 Steel-ing the Scene, 02 Petal to the Metal, 
03 Glamour Girls, 04 Golden Eye

Érkezik négy elég visszafogottnak tűnő szemhéjpúder, engem általában a harsányabb színek vonzanak, de most a Petal to the Metal, a Glamour Girls (nekem erről egyből a Gilmore Girls jutott eszembe :D ) és Golden Eye is tetszik. 

 01 Gold Digger

Egy highlighter is része a kiadásnak, nekem ez a kép alapján nagyon sötét lenne.

01 Petal to the Metal, 02 Best Dressed, 03 Glam-me

Három szájfényt is kapunk, a középső szilvás-lilás egész érdekes, de nem hinném, hogy beruházok rá. 

01 Petal to the Metal

A tusmatricák itt is megjelennek, még mindig nem próbáltam hasonlót, a használhatóságuk felől vannak kétségeim.

01 Steel-ing the Scene, 02 Petal to the Metal, 03 Glamour Girls, 04 Gold Digger

Metál körömlakkok is jönnek természetesen, a márka sima lakkjairól én már lemondtam, és most már ezekben sem tudok bízni.

01 Glam-me, 01 Steel-ing the Scene

Krémes-folyékony pirosító is érkezik, és ami a lényeg, tádádádáááámm: arany pelyhes-darabkás fedőlakk! Végre! Egyre kevésbé vagyok a koppintások híve, de csúnya, nem csúnya, már nagyon vártam, hogy egy drogériás márka lemásolja az OPI The man with the golden gun-ját. A DIY módszerhez nem volt kedvem, erre viszont holtbiztos, hogy lecsapok.:)
 

A Metal Glam része egy érdekes/furcsa felragasztható karkötő is, bevallom, ez nekem nagyon bizarr. 

 01 Silver Star

 02 She’s so Glamorous

 03 Glam-me

Végül pedig körömmatricák is tartoznak a trendkiadáshoz, az ezüsttel szívesen tennék egy próbát... megfontolom majd.:) 


Nektek hogy tetszik a Metal Glam?:) 

0 megjegyzés: