Rimmel Apocalips - Apocaliptic

6:49 Varjúlány 0 Comments



Igyekeztem ellenállni a Rimmel legújabb ajakkencéjének, de szinte az összes általam követett youtube guru agyondicsérte, és persze sikerült elültetniük a bogarat a fülembe, így néhány hete feladtam a "harcot" és beszereztem az Apocaliptic árnyalatot.


A csomagolás nem a szívem csücske. Nincs vele komolyabb gond, csak... nekem nem tetszik. Sem a furcsa formájú kupak, sem a színátmenetes rész, de persze nem ez a legfontosabb. :)


Az applikátora nagyon különleges, olyan, mintha egy hagyományos formájú hegyébe vágtak volna egy kis mélyedést. Ezt remek ötletnek tartanám egy olyan szájfény esetén, amiből kicsit többet kell használni, mert így nem kellene többször visszamártogatni. De ezzel más a  helyzet - lejjebb írom, pontosan mi. :)

(Tudom, hogy a kép elég furcsa, de a minta teljesen színhű.)

A 303-as árnyalat egy lilába hajló hideg pink, az első néhány percben még enyhe vizes fénye van, de aztán ez fokozatosan eltűnik. Másokon határozottan pink marad, az én számon inkább a lilás árnyalat dominál. 

Az illata uborkához hasonló, talán tusfürdőként vagy arcradírként még szeretném is, szájfényként viszont kicsit furcsa, de lehet, csak azért, mert megszoktam az édesebb illatokat. Az állaga krémes, de mégis kicsit folyós, egyáltalán nem ragad - ennek én annyira nem örülök. Úgy tapasztaltam, érdemes arra törekedni, hogy minél kevesebb termék kerüljön az ajkakra. Ami az applikátoron van, az már nagyon sok, mert ha nem csak nagyon vékony rétegben teszem a számra, hajlamos elmozdulni. 

Azonban a tartóssága - ha csak minimális mennyiséget használok - remek, az ivást gond nélkül kibírja, és az evés is csak fakít rajta. Ha viszont elkezd kopni, akkor sem a legcsúnyábban teszi, csak fokozatosan elhalványodik.

A viselése engem a tartós rúzsok színezőjére emlékeztet, bár azért nem olyan kellemetlen és nem is szárít, a darabos kopásról már nem is beszélve. Viszont pl. a Lipfinity Colour & Gloss alapszínéhez hasonlóan erre is úgy érzem, még kerülhet némi szájfény, magában nem is szoktam használni.

Összességében: Elég vegyesek az érzéseim ezzel a termékkel kapcsolatban. Az applikátora nagyon jó lenne, csak pont nem ehhez a termékhez, az illatáért nem rajongok, és nem is problémamentes a használta. Viszont ha trükközök vele kicsit, nagyon tartós. Nem tudom, nem tudom... aki egy könnyű, bármikor bevethető szájfényt/folyékony rúzst keres, ne ezt válassza. Viszont aki egy tartós szájszínezőt szeretne, ami nem szárít és nem kopik csúnyán, annak jó választás lehet.

0 megjegyzés: