Szeretem a nyarat! TAG

6:30 Varjúlány 0 Comments


A youtube-on és néhány külföldi blogon terjed az I heart summer/I love summer tag, ezeknek a kérdéseit mixeltem össze és tettem hozzá egy-két sajátot. Ugyan túl sok új információt, újdonságot nem tartalmaznak a válaszaim, de talán hétfőre, lazításképp megteszi egy ilyen bejegyzés is.:)

1. Kedvenc bronzosító?



Nem is kérdés, a H&M bronzosító, egy bronzert sem használtam még ilyen sokat, mint ezt.

2. Kedvenc ajaktermék?


A már unalomig ismételt Lady Danger, képtelen vagyok nem szeretni.

3. Kedvenc körömlakk?

 
Úgy általában a homokfinisű lakkok, de ha egyet kell kiemelni, akkor a The impossible. Esélyes volt a sárga Lovely is, de ezt többször használtam.:)

4. Kedvenc illat?


A Baiser Volé EdT. Nem kifejezetten az én világom, nem is tipikus nyári parfüm, mégis ez az az illat, amit ha majd évek múlva megérzek, ez a nyár fog eszembe jutni.

5. A nyár legnagyobb csalódása?


Meglepően sok termékben csalódtam az elmúlt hónapokban, de a legnagyobbat talán ebben a Crystal Nails lakkban. A színe nagyon tetszene, de a minősége... rettenetes.

6. A legjobban sikerült programod a nyáron?

Július végén végre sikerült egy barátommal bejárni a fővárost, távol élünk egymástól, régóta szerettünk volna már találkozni. Nagyon jól éreztük magunkat, felejthetetlen emlék az a nap.

7. A kedvenc kiegészítőd?


Az e-bay-ről rendelt köves baglyos láncomon is gondolkodtam, de egy hajszállal ez a Camaieu nyakék győzött, úgy érzem, talán picit különlegesebb.:)

8. Melyik ruhádat viselted a legtöbbet a nyáron?

A vásárfiás bejegyzésben már mutatott csipkebetétes-mintás fehér felsőt, nagyon megszerettem rövidnadrággal és farmerszoknyával egyaránt.

9. A kedvenc nyári ételed?

Grillezett gomba és cukkini, bármennyit meg tudnék belőlük enni. 

10. Mit iszol legszívesebben a melegben? 

Alkoholt soha nem fogyasztok, és mostanában az üdítőket is próbálom kerülni, úgyhogy marad az ásványvíz.

11. Melyik a kedvenc hajviseleted/hajformázód a kánikulában?  

Néhány hete elkezdtem kontyot hordani (semmi különös, csak a legegyszerűbb típus), úgy gondolom, hogy az összefogott haj nekem nem túl előnyös, de ebben a melegben inkább a kényelmet választom.:)

12. A kedvenc árnyalatod ezen a nyáron:


Az élénk, szinte már vibráló "majdnempink" korall, pont olyan, mint a körömlakk a képen.:)

13. Egy dal, amelyik összefonódik az idei nyárral:




Nem vagyok nagy Glee-rajongó, de ezt a feldolgozást egyszerűen nem tudom nem szeretni.


Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is a kérdéssort, akár az eredeti verziók egyikét, akár ezt!:)

0 megjegyzés: