Második "blogszületésnap"

6:19 Varjúlány 0 Comments




Ma két éve, hogy az első bejegyzés megszületett ezen a felületen.:) Nem akarok hosszasan csacsogni, de azért néhány gondolatot megosztanék veletek.
Először is: most talán azt kéne írnom, hogy nagyon gyorsan elrepült az idő, de én nem így érzem. Olyan, mintha már ezer éve írnám ezt a blogot, de jó értelemben. Teljesen hozzám nőtt, már rég a napi rutinom szerves része a fényképezés, a bejegyzések készítése stb. És ennek nagyon örülök, mert annak idején, mikor belevágtam, nagyon bizonytalan voltam, egyből csöppet... mély vízbe kerültem. Nem is tudom, említettem-e már ezt itt, de nekem magamtól soha nem jutott volna eszembe ilyen típusú blogba fogni, bátorságom meg végképp nem lett volna hozzá, de most már annyira örülök, hogy akkoriban biztattak néhányan.:)

Bár azt hiszem, fokozatosan fejlődöm, sokszor úgy érzem, nem vagyok elég jó. Vagyis nem csak úgy érzem, tudom, hogy így van. De igyekszem mindig jobb és jobb bejegyzésekkel előrukkolni, és visszanézve az archívumot, azt hiszem, ez tényleg sikerül(t) is.

Persze azért olyan is van, amire kicsit büszke vagyok: büszke vagyok arra, hogy soha, egyetlen pillanatra sem jutott eszembe, hogy abbahagyjam. Szeretem ezt a blogot és szeretnék még érdekesebb, jobb tartalommal szolgálni.

Hupsz, annyira nem is lett ez rövid, de itt tényleg be is fejezem.:)

A szülinap apropóján indítottam egy kis játékot a facebookon, ha érdekel titeket, kattintsatok ide, és írjátok meg a kép alá, hogy melyik a kedvenc szempillaspirálotok. :)

0 megjegyzés: