Essence Beauty Beats – Girls On Tour With Justin Bieber Trend Edition

16:12 Varjúlány 0 Comments

Igen-igen, az Essence még egy trendkiadással előrukkol. Már itt, az elején bevallom, ez sem tetszik annyira, mint a Metal Glam, és nem (csak) Justin Bieber miatt. 

01 baby, baby, ooh!, 02 I´m backstage, 03 as long as you love me

A szemhéjpúderek közül talán a lila még egész érdekes lenne, de... de van már hasonló színem, a többi meg... meh, nekem ezek most nagyon nem, bocsánat. 


01 the biggest fan

 Egy kettő az egyben tusfilc is érkezik, engem most ez sem hozott lázba. 


01 groupie at heart, 02 eenie meenie, 03 I´m backstage

A szájfények már biztatóbbak, legalábbis számomra. A 02-es kifejezetten tetszik, igaz, van már hasonlóm, a mentára pedig nagyon kíváncsi vagyok. 
01 swaaag!

Természetesen ebben a kiadásban is lesz egy highlighter, ez már világosabbnak tűnik, de azt hiszem, ezt is nyugodt szívvel az állványon fogom hagyni. 
01 groupie at heart

A pirosító egész különlegesnek tűnik, fáradt piros vagy pirosas pink, nem is tudom, melyik a jobb megnevezés erre a színre. Szép, de szerintem ezt is kihagyom. 

01 baby, baby, ooh!, 02 i’m backstage, 
03 as long as you love me, 04 groupie at heart

A lakkok közül egyedül a 03-as tetszene, de van már hasonlóm, és tartok tőle, hogy a tartósságuk is kifogásolható lesz.



"Újságmintás" manikűrhöz is érkeznek kiegészítők, szégyenszemre én még nem próbálkoztam ezzel a technikával, de azt hiszem, én inkább maradnék a hagyományos verziónál.


Hajgumikat is kapunk, ezekkel szerintem már nem az én korosztályomat célozták meg.:)


Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás?:) 


0 megjegyzés: