Catrice Made To Stay Lip Polish - Mission PINKpossible

8:57 Varjúlány 0 Comments



Már az új szortimentről érkező első fotókon kinéztem magamnak a Catrice ajaklakkjait, és a vásárlási szándékomat csak még tovább erősítette az, hogy az első vélemények nagyon pozitívak voltak róla. Hosszas állvány előtti töprengés után végül a Mission PINKpossible fantázianevű árnyalatot választottam, úgy gondoltam, nyáron jól fog jönni egy ilyen erőteljes pink kence. :)


A csomagolása meglehetősen egyszerű, fekete tubus feliratokkal és matricákkal, sajnos az előbbiek elég gyorsan kopni kezdenek. Ellenben kifejezetten jól zár, bátran be merném dobni a táskámba.


Az applikátora nem szokványos, egyrészt ívelten vágott, másrészt némi mélyedés is van benne a Rimmel Apocalipsekéhez hasonlóan, ez arra hivatott, hogy egyetlen mártással is elegendő terméket tudjunk felvinni.


Az illata engem valamiért művirágra emlékeztet, számomra nem kellemes, de elviselhető. Az állaga nagyon folyósnak tűnhet, de érdekes módon felkenés közben úgy viselkedik, mint egy krémesebb folyékony rúzs.


Az én színem - a Mission PINKpossible - már-már neonnak tűnik, alapvetően pink, de néha majdnem piros, és időnként egy leheletnyi lilás tónust is vélek felfedezni benne.
A viselete elég érdekes, ugyanis egyrészt nagyon intenzíven megszínezi az ajkakat, másrészt pedig fényként is fenn marad, tehát ez a lakk lényegében olyan, mint egy hagyományos stain és egy szájfény együtt.
A tartóssága kiemelkedő, étkezés hatására a fény megkopik, de a szín nem, maradéktalanul én csak sminklemosóval tudom eltávolítani, viszont ennek ellenére sem szárít, igaz, nem is hidratál.

Azonban van egy gyengéje, amire mivel mások nem panaszkodtak, úgy sejtem, csak engem súlyt: befogja a fogaimat. Korábban eddig talán kétszer vagy háromszor fordult elő velem ilyesmi, pedig mindig viselek ajakszínt, de ezzel bármit csinálok, a fogamon köt ki. Próbáltam vékonyabban felvinni, a szám külső felére koncentrálni, óvatosabban mosolyogni, de semmi sem segített. Mostanra arra jutottam, hogy valószínűleg az erős színezőhatása lehet a ludas, mert más kencéket viselve is hozzá-hozzáér az ajkam beszéd közben egy-egy pillanatra a fogamhoz, de azok ilyen kis érintkezés hatására nem csinálnak semmit. A Catrice termékének viszont már ennyi is elég lehet ahhoz, hogy nyomot hagyjon. Tehát pont az egyik nagy erőssége egyben a gyenge pontja is. Ezt nagyon sajnálom, mert emiatt sajnos nem tudom használni, pedig a fenti problémát leszámítva elégedett lennék vele, viszont ez olyan gond, amit nem tudok elnézni.


Ti próbáltátok már? Ha igen, tapasztaltatok hasonlót?

0 megjegyzés: