Flormar Pretty P08

9:40 Varjúlány 0 Comments


Több éven át sikertelenül kerestem egy igazán jó korall lakkot, de tavaly nyáron végre sikerült rátalálnom a Flormar P08-ra, és személyében ezt a vágyamat kipipálhattam. Az első használattól a favoritommá vált, talán valamelyik havi kedvences bejegyzésben is szerepelt, de külön poszt eddig nem volt róla.
A Pretty család körömlakkjai 6 millilitert tartalmaznak, tehát viszonylag kicsik, de az áruk is meglehetősen baráti. :) Az aprócska üveg formája a szememnek nagyon tetszett, viszont idővel sajnos rájöttem, hogy ahogy fogy a lakk, nehezebb kinyerni belőle, mint mondjuk egy sima henger alakúból. Az ecsete hagyományos - ennyit a külcsínről, jöjjön a belbecs. :)





A fotózásával nagyon nehezen boldogultam, köszönhetően annak is, hogy élőben is elég változékony, van, amikor kicsit pinkesebb, néha viszont majdnem narancssá válik, mint az utolsó képen is.

Nem ez a legkönnyebben kezelhető lakkom, de ez talán betudható a krémes finisének. Két nem túl vékony réteg elegendő belőle, a száradási ideje pedig átlagos. Ami viszont csöppet sem átlagos, az a tartóssága. A fényképeken öt napos, és ahogy láthatjátok, csak nagyon-nagyon minimálisan kopott meg. Ha egy sand lakk produkálna ilyet, nem lepődnék meg, de egy krémtől ez szerintem zseniális teljesítmény.
Azért is örülök kiemelten ennek, mert nyaranta rendre ritkábban van időm és kedvem körmöt festeni, ez az árnyalat pedig elég univerzális, így ha néhány napra le szeretném tudni a lakkozást, szinte mindig ezért nyúlok. :)

0 megjegyzés: