Júniusi kedvencek

9:05 Varjúlány 0 Comments

Az előző két kedvences bejegyzés elején panaszkodtam kicsit, utólag elárulom, munka-fronton nem volt minden rendben. Számomra nagyon fontos, hogy életem ezen területe jól működjön, és úgy érzem, júniusban sikerült a megfelelő irányba elindulni. Sok a dolgom, alig alszom és folyamatosan nagyon fáradt vagyok, de nem baj, most valamilyen szinten még jól is esik a kicsit több elfoglaltság. :)


Ebben a hónapban nagyon egyszerűen sminkeltem, a szememen csupán két dolgot váltogattam, az Illusoire-t és a Painterly-t.


Pirosítófronton sem történt semmi izgalmas, kizárólag az Alverde krémes verzióját használtam, azonban egy új alapozót kipróbáltam, nevezetesen az Yves Rocher Comfort Cream-et. Eddig nagyon-nagyon tetszik, biztos, hogy jó ideig nem fogok más alapra vagy BB-re nézni.


A Bobbi Brown Rosy szájfényéért még mindig rajongok, de ha valami (picit) élénkebbre vágytam, a Catrice Gel Shine Red or bad-et vettem elő.


A tavalyi kedvenc Flormar lakkom júniusban is többször előkerült, ahogy a borongósabb napokon az A-England Sleeping Palace is. Ha pedig sand lakkhoz volt kedvem, a Golden Rose pirosát kentem fel.


A Vichy Idéalia szemkörnyékápolót még a L'Oréal rendezvényén kaptam, de jó ideig nem próbáltam ki, ami nagy hiba volt, mert nekem nagyon bevált. Klassz kis krém, mindenképp írok majd róla. :)

A JPG Classique edp nem csak júniusi kedvenc, hanem úgy általában is a legkedvesebb illatom, nagyon egymásra találtunk. Viszont a meleggel az édessége és a töménysége miatt nem igazán kompatibilis, ezért mostanában csak esti programokra használom, és akkor is óvatosan, de egyértelműen favorit.


Mindkét fülbevaló a Claire's-ből van -igaz, a kisebb talán tavalyi-, szeretem és szívesen hordom őket. :)


Továbbra is inkább tusfürdő párti vagyok, de a fenti Nesti Dante szappannak nem tudtam ellenállni, mert tényleg trópusi paradicsom illata van. Kicsit talán sok, kicsit túl... tarka, de amíg a zuhany alatt állok, jól esik. :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

0 megjegyzés: