Essence - Hello Rosy!

3:45 Varjúlány 0 Comments



A legutóbb kipróbált Essence lakk kezdte visszahozni a bizalmam a márka körömlakkjai iránt, így a stop után gondoltam egy merészet, és leemeltem a polcról a kínálat egyik sand finisű darabját. A Hello Rosy! a színe miatt már a megjelenése óta csábít, de a minőségétől tartottam - viszont végül arra jutottam, hogy pont egy homok hatású lakk esetén lehet a legkisebb a kockázat.




Igazam is volt meg nem is. Két rétegre kellett belőle a megfelelő fedéshez, a színe pedig ha lehet, felkenve még jobban tetszik, mint az üvegében. Nem vagyok nagy barátja a rózsaszínnek, de ezt a melegebb, kissé tompa, engem eperhabra emlékeztető árnyalatot nagyon szeretem. A lakk esetén ez még fel van dobva bogyószínű csillámokkal is, viszont ezek nem túl feltűnőek, csupán egy kis mélységet adnak neki.
A felülete nem kifejezetten érdes, az OPI vagy a Lovely hasonló finisű körömre valói sokkal durvábbak ennél.

A tartóssága sajnos nem kiemelkedő, a második nap végén elkezdett pattogni, igaz, csak nagyon apró darabokban. Ha egy hagyományos lakk tenné ezt, szemet tudnék hunyni fölötte, viszont én a sandoktól már automatikusan kicsit hosszabb élettartamot várok. Bár a két nap sem mondható botrányosan gyengének, viszont jónak sem - ennek ellenére a színe már többször is csábított újrafestésre. :)

Ui.: Ez a bejegyzés időzített, a hozzászólásokra csak vasárnap fogok tudni válaszolni! :)

0 megjegyzés: