Catrice Metallure limited edition

15:35 Varjúlány 0 Comments

A Catrice új limitált kiadása első pillantásra nem győzött meg, úgy tűnt, nem az én színeimből áll, viszont mellette szól, hogy kifejezetten univerzális. Ráadásul jobban áttanulmányozva a termékeket kiderült, hogy van azért benne egy-két hozzám is illő dolog. Lássuk, pontosan mik érkeznek. :) 


C01 Metalight

C02 Metalfusion
 

C03 Metallicious

A Metallure része három különleges szemhéjpúder, nekem ezek az árnyalatok nem a legelőnyösebbek, de tudom, hogy sokan szívesen viselnek hasonlókat. :)


C01 Dazzling Dark

A legérdekesebb darabja a kiadásnak szerintem a szempilla topper és egyben tus, nagyon kíváncsi vagyok, hogyan is fog működni.


C01 Shimmer Shade
 
Arcra jön egy bronzosító, a képek alapján elég narancsosnak tűnik, így számomra ez sajnos kihagyandó.


C01 Metalight


C02 Alluring Pink


C03 Alluring Red

A rúzsok közül viszont igencsak csábít az utolsó, szeretem az ilyen enyhén fáradt eperszíneket. Erre szinte biztosan benevezek, a másik kettő viszont nem nekem való. :)


C01 Alluring Red
 

C02 Alluring Pink


C03 Metalight


C04 Metallicious


C05 Metalfusion

A lakkok közül is csak egy dobogtatta meg a szívem, de az nagyon: természetesen a pirosról van szó. :) A többi is szép, de nem érzek késztetést a beszerzésükre.
 
Nektek hogy tetszik a Metallure?:)

0 megjegyzés: