Lush arcápolás: Eau Roma Water, Let The Good Times Roll

8:33 Varjúlány 0 Comments



Többször is említettem már két arcápolási terméket a Lush-tól, és mindkettőről ígértem tesztet is. Eredetileg úgy terveztem, hogy külön bejegyzést szánok nekik, de aztán arra jutottam, hogy inkább egyszerre fejteném ki a véleményem róluk, remélem, nem bánjátok. :)


Régóta szerettem volna már beszerezni egy arcfrissítő spray-t és egy alkoholmentes tonikot is, így mikor ráakadtam az Eau Roma Water-re, ami minkét funkciót be tudja tölteni, nem volt kérdés, hogy kell nekem.

A csomagolása nagyon egyszerű, túl sokat nem is tudok mondani róla, legfeljebb annyit tudnék hozzáfűzni, hogy talán a szórófej adagolhatna finomabban, ugyanis néha egy-egy nagyobb csepp is kerül az arcomra.
Az állaga természetesen vízszerű, az illata pedig enyhén rózsás, de sokkal inkább levendulás, viszont a levendulából a könnyebben tolerálható, friss, könnyed verzió.

Tonikként is próbáltam használni, de ismét rá kellett jönnöm, hogy a vattakoroggal áttörölgetős dolgok nekem nem praktikusak, így ebben a formában hamar mellőztem, viszont a másik funkciójában nagyon megszerettem. Reggelente arclemosás után az utóbbi hetekben az a következő lépésem, hogy ebből fújok hármat-négyet az arcomra, majd krémezek, és hagyom, hogy együtt szívódjanak be. Ez egyrészt már csak frissítésképp is jó, másrészt mostanában a nagyon száraz (zsír- és vízhiányosból) a bőröm elmozdult a normál típus irányába, és így könnyíteni tudok a nehezebb krémeken is, valamint úgy érzem, valamelyest önmagában is táplál, de nem zsírosít.
Azt most még nem tudom megmondani, hogy ha ismét beköszönt egy hidegebb évszak, és szárazabb lesz a bőröm, szeretni fogom-e, de a majdnem normál típusra szuper. :)


A Let The good times roll arctisztítót már év eleje óta használom két-háromnaponta nagy megelégedéssel. Egy sima fekete csavaros tégelyben érkezik, az illata pedig egy az egyben olyan, mint a Popcorn ajakradíré, édes, karamellás, de ugyanakkor sós is.


(Tudom, a sárga háttér nem éppen ideális, bocsánat.)

Az állaga nagyon érdekes, engem a nyers mézeskalács tésztájára emlékeztet. Általában egy csipetnyit szoktam kivenni belőle, majd ezt a mennyiséget vegyítem egy-két cseppnyi vízzel. Nem többel, éppen ennyi kell ahhoz, hogy krémessé, könnyen kenhetővé váljon, de ne legyen túl folyós. Esténként ez sminklemosás után egyszerre tölti be egy arclemosó és egy közepes erősségű arcradír szerepét, ugyanis viszonylag nagy, azonban puha szemcsék is vannak benne.

Talán nem tűnik nagy dolgonak, de a legnagyobb dicséret, amit egy arcápolási kencéről elmondhatok, az az, hogy láthatóan és érezhetően szebb, üdébb a használata után a bőröm, ez pedig a Let The Good Times Roll-ra maximálisan igaz - nem véletlenül került már talán többször is a kedvenceim közé. Nem tudom pontosan mivel, hogyan éri el, amit, de az biztos, hogy szereti a bőröm.
Nagyon kevés dolgot szoktam újra megvásárolni az elfogyasztása után, de ennek szinte biztosan az lesz a sorsa.

Az Eau Roma Water-t enyhén száraz és normál bőrre bátran ajánlom, pláne nyárra, a Let The Good Times Roll pedig érzésem szerint az igazán száraz pofijúaknak is a legjobb barátja lehet. :)

0 megjegyzés: