Kék szempillák - Essence Colour Flash

8:58 Varjúlány 0 Comments



Engem néhány héttel ezelőttig teljesen elkerültek a színes szempillaspirálok, soha nem éreztem minimális késztetést sem a kipróbálásukra. Aztán jött Wishes bejegyzése, és onnantól már nem volt kérdés, hogy az Essence újdonságai közül az egyiknek adnom kell egy esélyt.
Két szín volt esélyes a kosaramba kerülésre: a sötétebb kék és a zöld. Végül az általános tanács miatt, miszerint a barna szemhez előnyös a kék, az előbbit választottam.




A minőségét tekintve nem vártam túl sokat tőle, és nem is tévedtem nagyot, ugyanis valóban nem érzem kimagaslóan jónak. De ez ebben az esetben nem nagy probléma szerintem, hiszen csak egy alkalmanként bevethető sminktermékről van szó, én a magam részéről az ilyen kencéknél szívesen kötök alkut a minőség rovására a kedvezőbb árért cserébe.

Én fekete alapra szeretem használni, így viszonylag sok, három-négy rétegben kell építeni, amitől persze már össze is tapadnak valamelyest a pillák, és élőben még úgy sem tűnik annyira intenzív kéknek, mint a képeken. Nem is kifejezetten tartós, egyrészt meg is fakul, másrészt öt-hat óra után elkezd potyogni is, de én ezért sem tudok haragudni rá, mert számomra ez amúgy sem egész napos viselet.


Eddig még csak kifejezetten visszafogott sminkekbe illesztettem, a szemre rendre valamilyen bronzos-barnás árnyalatot tettem, ha ezt használtam, az arcomra pedig csak természetesnek tűnő pírt. A szájra valókat váltogattam, de azok is főleg az áttetszőbb fények közül kerültek ki.

Arc:
Bourjois CC krém (31)
Bourjois CC korrektor
Max Factor Creme Puff púder (05, Translucent)
Alverde krémpirosító (30, Light Apricot)

Szemöldök:
Catrice színezett zselé

Szem
Maybelline Color Tatto (35, On and on Bronze)
UD Naked Basics paletta (Faint és W.O.S)
Maybelline The colossal smokey eyes
Essence Colour Flash spirál

Száj:
Yves Rocher Sexy Pulp szájfény (Dark Red)

Bevallom, nem vagyok teljesen biztos benne, hogy nekem előnyös ez a trend, és azt sem mondom, hogy a közepesnél kicsit is jobb minőségű ez a festék, de még így sem bánom, hogy beszereztem. Valamelyik hétvégén pedig, ha valamivel bátrabb leszek, a hajamon is ki fogom próbálni - merthogy elméletileg arra is használható. :)

0 megjegyzés: