Szerzemények

9:09 Varjúlány 0 Comments


Tudom, hogy a blog alapján úgy tűnhetett, hogy nagyon sok újdonsághoz volt szerencsém mostanában, de ez csak azért van, mert eléggé meg vagyok csúszva a tesztekkel. :) A Joy-napi szerzeményeimet még nem is mutattam meg nektek - kivéve a krémes szemfestéket -, igaz, nincs is valami sok dologról szó. :)
Azonban több más bloggerrel együtt én is részt vettem az Essence rendezvényén, és ha már beszámolót nem írtam, legalább a tesztelésre kapott dolgokat szeretném egy-egy kép erejéig felvillantani - na meg azt a néhány holmit, amit én vettem. :)


Az Essence újdonságai közül leginkább a Nude palettát vártam, az én csomagomban eredetileg nem ez lapult, de Viki volt olyan kedves, hogy cserélt velem. Már próbálgatom, igyekszem minél hamarabb írni róla. :) A Metal Glam szemhéjpúderrel máris kicsit vegyesek az érzéseim, mert mostanában nem rajongok magamon az aranyért, a tubusos-krémes kencével viszont eddig nagyon jók a tapasztalataim. :)


Egy szett lemosható tetoválás, kézfertőtlenítő és egy szütyő standoláshoz - bevallom, ezek nem fogtak meg különösebben, bár a fertőtlenítőt igyekszem majd elhasználni, mert az illata kifejezetten finom. :)


A hajszínező porok közül én a menta-türkiz verziót kaptam, erre nagyon kíváncsi vagyok, talán a hétvégén ki is próbálom, mennyire működőképes.
Alatta egy bélyegző van, szív formájú tetoválást lehet készíteni vele. Aranyos, de én azt hiszem, már kinőttem ebből. :) Még egy vízálló szempillaspirál látható a képen, alapvetően nem rajongok az Essence spirálokért, de bevallom, ezt a csomagolása miatt nagyon szeretném szeretni.


Áttérve a ruhákra: a H&M-mel nem ápolok túl jó viszonyt, napszemüveget, körömlakkot és egyéb apróságot szívesen veszek a kínálatukból, de ezidáig egyetlen ruhadarabot sem találtam náluk. A vállfákon nagyon tetszenek, de eddig hiába próbáltam fel bármit tőlük, minden elszabottnak tűnt rajtam. Az első kivétel ez a blézer, pont jó rám, ráadásul a leárazások miatt elég kedvező ára volt.
Úgy sejtem, hogy nem fog tetszeni mindenkinek, de nekem sikerült első pillantásra belezúgni, azt hiszem, eléggé az én stílusom. :)


Ezt a szoknyát még a Joy-napokon vettem a Camaieu-ben, és azóta is előszeretettel hordom. Valamivel rövidebb, mint a szoknyáim többsége, de az anyagát nagyon szeretem, és mint rájöttem, a mintája ellenére nagyon sok felsővel kombinálható.


Ha Claire's közelében járok, mindig megnézem a fülbevalókat, ugyanis klipszeket szinte csak náluk szoktam találni, ráadásul folyamatos a kettőt fizet-hármat kap akció.
A középsővel még barátkoznom kell, de a bal oldali máris kedvenc. :)


A H&M-ből van ez a nyaklánc is, meglehetősen markáns, de nekem a termetem miatt ezek állnak jól, a kisebb darabok elvesznek rajtam.


A Corvin Müllerben nagy örömömre megleshettem végre a Misslyn és a NYX kínálatát is, NYX-éktől Fruzsi és Flóra bátorítására egy HD korrektort vettem, a Misslyn lakkok közül pedig ezt a zöldet választottam, igaz, egy piroson is gondolkodtam, de Edina szerencsére inkább efelé terelt. (Igen, szerencsére... mert már kipróbáltam és csodás. :) )

Ti vettetek valamit mostanában?:)

0 megjegyzés: