Elsö kísérlet: Essence hair dye powder

10:19 Varjúlány 0 Comments


A szerzeményes bejegyzésben már említettem, hogy ezen a hétvégén terveztem kipróbálni az Essence hajszínező porát-krétáját. Ez tegnap este meg is történt, de sajnos nem jártam sikerrel.
Szeretném leszögezni, hogy mivel ez csak az első próbálkozás volt, és egyáltalán nem vagyok jártas a hasonló termékekben, ez a bejegyzés még csak véletlenül sem egy teljes értékű teszt. Csupán az eddigi benyomásaimról szeretnék beszámolni és nem utolsó sorban segítséget kérni: ha tudjátok, mit rontottam el, nagyon megköszönném, ha megírnátok, mert egyre jobban tetszik a néhány színes tincs ötlete. :)


Én a 04-es Marvelous mint! árnyalatot kaptam, a kiszerelése pontosan olyan, akár egy mezei szemhéjpúderé. Itt kezdődtek a problémák, ugyanis nem tudtam, hogyan is kéne ezt felvinni. Először kézzel próbálkoztam, majd fogtam a kiszemelt tincset, és egyszerűen csak csomagolásostól-mindenestől végighúztam rajta a festéket. Mindkét módon jutott némi por a hajamra, de nem elegendő, így többször is megismételtem a műveletet - láthatjátok, hogy máris rengeteg elfogyott belőle. Ráadásul a java rögtön le is pergett, továbbá ez a világos árnyalat az én sötét hajamon nem igazán tűnt működőképesnek, csak fakó-világos csíkos lett, nem pedig zöldbe hajló.

Ahogy a használati utasítás is javasolja, a folyamat után tartósítás céljából befújtam hajlakkal a frizurámat, hogy legalább a benne maradt festéket fixálja, de ebben sem jártam sikerrel, bő egy óra múlva már alig volt nyoma a színezésnek.

Ha lenne bármilyen ötletetek, hogy hogyan tudnám valamivel hatékonyabban használni a krétát, nagyon hálás lennék! :)


0 megjegyzés: