Clinique Chubby Stick Intense - Mightiest Maraschino

3:29 Varjúlány 0 Comments


Az áprilisi Glamour-napok óta adós vagyok nektek ezzel a teszttel, de most kivételesen a lustaságomon és az időhiányon kívül más kifogást is fel tudok hozni a mentségemre: nem pontosan azt kaptam ettől a rúzsceruzától, mint amire számítottam, ezért valamivel a szokásostól is hosszasabban kellett próbálgatnom.




A csomagolása nagyon hasonló az összes ilyen típusú termékéhez, az általam ismert drogériás verzióktól annyival jobb, hogy kicsit nehezebb a kupakja és nem kopnak olyan könnyen a rajta található feliratok.
Viszont a koncepció miértjét vagy előnyeit még mindig nem látom. Már hónapokkal ezelőtt is kifejtettem, de muszáj ismét leírnom, egyszerűen nem értem, miért jobb duci ceruza formájában használni egy ajakkencét, mint rúzsként - mert ez bizony vitathatatlanul rúzs és nem szájfény vagy ajakbalzsam.


Hiába swatcholtam többször is az üzletben, csak az első használat során szembesültem vele, hogy - legalábbis ez az árnyalat - kifejezetten erősen pigmentált. Alig-alig áttetsző, egyetlen húzással is szinte teljes fedés érhető el.


Egy kevésbé "ütős", fényesebb jellegű világos piros színre számítottam, ehhez képest a Mightiest Maraschino bármelyik rűzsommal felveszi a versenyt, és bár alapvetően piros, pinkbe hajlik.

A Chubby-k hidratáló hatásáról eddig csak jót hallottam, rosszat én sem tudok írni róla, mert nem szárít, és minimálisan talán még ápol is, de semmi több. Viszont cserébe a tartóssága is a rúzsokéhoz hasonló, evés-ivás nélkül körülbelül öt órán át tart ki, étkezés után is marad némi nyoma, de olyankor azért nem árt frissíteni.

Összességében: Azt hiszem, a rúzsceruza mint terméktípus soha nem lesz a kedvencem, és a Chubby Stick Intense-ért sem rajongok, de igazán komolyan belekötni sem tudok, valójában még "izmosabb" is, mint hittem.

0 megjegyzés: