Hajszínezés: L'Oréal Casting Créme Gloss

9:41 Varjúlány 0 Comments


A hajszínezés nem az én asztalom, viszont a közeljövőben szeretnék egy bejegyzést a hajápolási rutinomról, és ha már így van, úgy gondoltam, illene előbb erről írnom. :)

Körülbelül másfél éve kísérleteztem először ilyesmivel, tehát közel sem vagyok a téma szakértője, ezt vegyétek figyelembe. :)
Első alkalommal a Lush hennájára esett a választásom, de mivel nem voltam maradéktalanul elégedett vele és nekem beszerezni sem a legegyszerűbb, így valami más után néztem. A Casting Créme Gloss-ok mellett kötöttem ki, először a Feketecsseresznye árnyalatot vettem le a polcról (fekete vöröses fénnyel), mert akkoriban nagyon szerettem volna vörös lenni, de aztán gyorsan beláttam, hogy hiába tetszik nagyon másokon a vörös haj, nekem nem az igazi. Azóta az Ébenfeketét használom, azt hiszem, ez már a harmadik dobozom volt belőle. :)


A szokásos hajszínkrém (pink tubus) és színelőhívó (nagy fehér flakon) mellé egy mennyei balzsam is jár, ha külön is lehetne kapni, biztosan megvenném, tényleg nagyon-nagyon jó. Kapunk még egy pár kesztyűt és egy felvivőfejet (lemaradt a képről). Számomra az utóbbi teljesen fölösleges, engem ez a megoldás valamiért a szemhéjpúderek mellé csomagolt applikátorokra emlékeztet, én a magam részéről a tálkában összekavarós-ecsettel felkenős módszer híve vagyok.

A használata nagyon egyszerű, először kissé átnedvesítem a hajam, majd egy törülközővel áttörlöm - az utasítás is ezt javasolja, úgy vettem észre, így könnyebb egyenletesen eloszlatni a festéket. Összekeverem a színezőt az előhívóval, felcsatolom a hajam, és tincsenként bekenegetem az ecsettel. Nekem pont elég szokott lenni egy adag, nem túl hosszú a hajam, viszont borzasztó dús, szerintem rövid frizurára akár két alkalomra is kitarthat.
Tehát felkenem, várok húsz percet, majd lemosom. A samponozás után a saját balzsamját szoktam használni, megszárítom a hajam és készen is vagyok.

Előtte képem nincs, mivel már a többedik alkalommal használtam, és a lenövés/kopás nem volt túl látványos a fotókon, de illusztrációnak talán ezek is megteszik:



A festés utáni reggelen

Én két okból szeretem nagyon ezt a színezőt: egyrészt nekem kifejezetten tetszik ez az árnyalat, mert nem ordít messziről, hogy festett a hajam - meglehetősen hasonlít az eredeti színemhez, csak fényesebb és egyszerűen szebb. Én eddig úgy vettem észre, hogy a legtöbb fekete festék túl homogénné teszi a hajat, és nagyon természetellenessé, szinte parókaszerűvé válik ettől. Ez nem annyira sötét, és emiatt talán valamivel természetesebb is.
Továbbá nekem az is fontos volt, hogy ne legyen nagyon látványos lenövésem. Ezzel ez is kiküszöbölhető, egyrészt nyilván a sajátomhoz közel álló árnyalat miatt, másrészt azért, mert idővel valamelyes kopik is. Elméletileg huszonnégy mosást bír ki, de szerintem jóval hamarabb elkezd kifakulni. Ez nem feltétlenül jó, bizonyos szempontból nem is bánnám, ha valamivel tartósabb lenne, de így legalább az erőteljes lenövéstől nem kell tartanom.

Amit még meg kell említenem, az az, hogy ugyan kis mértékben, de már őszülök. Nincs sok ősz hajszálam, de azzal a kevéssel ammóniamentes létére szépen boldogul.

Tudom, hogy ez most nem lett túl "kerek", mindenre kitérő bejegyzés, mert nem vagyok igazán otthon a témában, de mindenképp szerettem volna erről is beszámolni. :)

0 megjegyzés: