Csacsogós, TMI TAG

6:08 Varjúlány 0 Comments


Karácsonykor és Húsvétkor is megengedtem magamnak egy-egy lazább, beszélgetős bejegyzést, mivel ez már lassan kezd "hagyománnyá" válni, ráadásul pont ehhez is van kedvem, arra gondoltam, ma is hasonlóval jelentkezem. :)

A hosszú hétvégén eddig nem sok dolgot csináltam, de ezt most kivételesen nem is bánom, rám fért már egy kis pihenés, és a következő hetekre is jobb, ha némi láblógatással készülök, mert úgy fest, hogy elég sok teendőm lesz.
Tegnap és ma délelőtt is sokat fényképeztem, muszáj kicsit előre dolgoznom a bloggal, de ez mindig így van, plusz a napsütést sem árt kihasználni. :)

Este természetesen F-1-et néztem, azt hiszem, már itt is többször is említettem, hogy sok éve követem és hogy Hamiltonnak szorítok. Ennek ellenére alapvetően úgy gondolom, győzzön a jobb, de most mégis kicsit sajnálom a kiesését. Utána belekukkantottam Az operaház fantomjába, talán kicsit furcsa, de eddig valamiért elkerült, nem sokat hallottam róla - most már úgy gondolom, nem veszítettem vele, nekem valahogy nem állt össze a történet, legalábbis a film alapján. Mindenesetre eszembe juttatta a Disney A Szépség és a Szörnyetegét, bármennyire is gyerekes, szerintem később meg fogom nézni, kislányként nagyon szerettem.

Flóránál találtam néhány hete a TMI kérdéssort, akkor eldöntöttem, hogy ki fogom tölteni, azonban most arra jutottam, hogy inkább csak szemezgetek belőle, különben nagyon hosszú lenne ez a bejegyzés, remélem, nem bánjátok.:)

Mit viselsz most? Pizsamát. Itthon, főleg, ha csak lustálkodom, gyakran hálóruhában vagyok.

Voltál-e már szerelmes? Igen, az is vagyok. :)

Milyen magas vagy?
Két-három éve még 178 voltam, azóta nem mérkőztem, de szerintem már felülről súrolom a 180-at.

Kedvenc sorozat? Most éppen az Agymenők, nagyon szeretem a humorát.

Kedvenc dal?
Nagyon sok kedvencem van, a mai éppen ez:



Mi a horoszkópod? Mérleg vagyok, de egy barátnőm véleménye szerint, aki komolyabban foglalkozik ezzel a témával, valamim skorpió, és az nagyobb arányban igaz rám. Nem tudom, igazság szerint én nem vagyok túlságosan otthon az asztrológiában. :)

Kedvenc idézet? Nem vagyok nagy idézetes, de ha már Flóra a Harry Potterből említett egyet, nekem is eszembe jutott valami, amit Sirius Black mondott. Bárhogy kerestem, nem akadtam rá, de a lényege annyi, hogy nem abból ismerszik meg egy ember, ahogy a tőle erősebbekkel, hanem a gyengébbekkel bánik.

Kedvenc színész? Adrien Brody.

Kedvenc szín? Piros, ez nem változik. :)

Az utolsó könyv, amit olvastál? Kisvállalati marketing Biblia, igen, ez a címe. :) Ha nektek nem szükséges, a legkisebb lelkifurdalás nélkül hagyjátok ki. :)

Kedvenc kaja? Most épp sült krumpli kukoricasalátával.

Egy hely, ahová el akarsz menni: Amerika, azon belül mindegy, hogy hová.

Kedvenc édesség: Oreós Milka!

Kedvenc ékszer:


Mostanában nem hordtam, de ez a gyűrű nagyon sokat jelent nekem. :)

Ti mi jót csináltok/csináltatok a hétvégén?:)

0 megjegyzés: