Essence How to make nude eyes paletta

7:59 Varjúlány 0 Comments


Annak ellenére, hogy nem vagyok nagy barátja a barnás szemhéjpúdereknek, nagyon vártam, hogy végre hazánkban is elérhető legyen az Essence nude palettája. 

A márka bloggertalálkozóján Vikivel elcseréltük a csomagjainkban lévő palettákat, így került hozzám a régóta vágyott darab. :)


A külseje meglepett, ugyanis a karton létéből arra következtettem, hogy nem lesz túl strapabíró a dobozka - ehhez képest az, kifejezetten masszív és jól záródik.



Felnyitva a tetejében egy kisebb tükröt találunk, valamint egy kétvégű ecset-applikátort és két kártyát is tartalmaz sminktippekkel. Az ecsetke használhatatlan, még csillámok feltapogatásához sem ajánlanám a szivacsos végét. A kártyákat szintén nem tudom értékelni, szerintem a rajtuk lévő két smink majdnem teljesen egyforma.


A festékek állaga és úgy összességében a minőségük engem a MUA szemhéjpúderekre emlékeztetnek: használhatóak, nem potyognak, viszonylag puhák, de az ecset mégsem veszi fel játszi könnyedséggel őket, valamint ahogy láthatjátok, nem is kiemelkedően pigmentáltak.

Eye light beige: Selyemfényű csontszín nagyon-nagyon apró mikrocsillámokkal. A szem belső harmadán kifejezetten szépen mutat. :)
Go for gold: Kissé hideg, bronzos, fémes fényű arany, nem az én színem, de másoknak akár az egész szemhéjon is használható lehet.
An eye on apricot: Az Eye light beige-nél valamivel sárgásabb vagy barackosabb, mindenfajta csillámot nélkülöz, ellenben fémes fénye van. Sötétebb bőrűeknek, sárgás tónusúaknak ideális highlghter lehet.
All about nude: Csodás mikrocsillámos taupe, azonban legnagyobb bánatomra ez a legkevésbé pigmentált a hat szín közül, de építgetve nincs vele probléma.
Nude night out:  A paletta legerőteljesebb színe, az All about nude sötétebb testvére, ez a kedvencem. :)
Team nude: Meleg, óaranyba hajló barna selyemfénnyel, ez sem az én árnyalatom.

Én általában az All about nude-öt ütögetem a mozgó részre, a pillatövekbe a Nude night out-ból teszek, az Eye light beige-t pedig highlighterként használom.

Ha az árát is figyelembe veszem, én teljesen korrektnek tartom a How to make nude eyes-t. Ettől olcsóbban ugyanis nem igazán lehet jobb palettát kapni, viszont az is igaz, hogy kicsit többért már könnyen találni sokkal "ütősebbet". Emiatt bajban vagyok a megítélésével, mert ha egy igazán jó natúr palettát szeretnék, és nem lennék hajlandó mondjuk Urban Decay-re költeni, akkor is arra a következtetésre jutnék, hogy inkább hozzáteszek az Essence árához még egy keveset, és egy Sleek-re ruházok be. Viszont ha pontosan ennyiért kellene szemfestéket vennem, biztosan emellett döntenék, mert bár nem kiemelkedő minőségű, szégyenkezésre sincs oka.

0 megjegyzés: