Vichy Idéalia szemkörnyékápoló

8:51 Varjúlány 0 Comments


A L'Oréal blogger day-en hallottam először a Vichy Idéalia családjának szemkörnyékápolójáról, és néhány információ miatt azonnal szimpatikus lett: elméletileg segít egyenletesebbé tenni a szemkörnyéket, és akár még a korrektort is kiválthatja.

Azonban a rokonszenvem tovaszállt, mikor megtudtam, hogy hiába tűnik színezettnek, nem fed egyáltalán, valamint hogy a karikák és a sötétség ellen a fényességével hivatott harcolni. Továbbá a csomagolása sem idézett bennem kellemes emlékeket, az ehhez hasonló szilikonos-felvivőfejes megoldások nekem ezidáig nem váltak be, használhatatlannak és fölöslegesnek éreztem őket korábban.


A krém egy puha tapintású rózsaszín tubusban érkezik króm kupakkal, egyszerű, de szerintem kifejezetten elegáns a külseje.



A tubus egy ék alakú szilikon adagolóban végződik, amelynek egyik oldalán nyerődik ki a krém. Teljesen biztos voltam benne, hogy az ezzel való felvitel nagyon problémás lesz, és mindig az ujjbegyemmel fogom felütögetni a terméket, de tévedtem: kifejezetten jól működik ez a fej. Hihetetlen, de könnyebb eloszlatni vele a krémet, mint a kezemmel, amióta tettem vele egy próbát, eszembe sem jut nem használni.


Maga a kence sárgás-bőrszínű és kissé fényes, azonban eldolgozva ez teljesen eltűnik, áttetszővé válik. Az illata nagyon enyhe, krémes-zöld, de csak akkor érezhető, ha direkt megszimatoljuk. Az állaga nagyon-nagyon selymes, de nem szilikonos jellegűen, egyszerűen csak kellemes tapintású és könnyen csúszik a bőrön.
Viszonylag gyorsan felszívódik és hidratál is valamelyest, de igazán nem ezen tulajdonságai miatt szeretem, hanem mert smink alatt remekül teljesít.

Nekem sajnos állandó problémám volt eddig az, hogy a korrektorok beleültek a szemem alatti ráncocskákba, hiába tettem velük bármit. Mióta a Vichy krémet használom, ez nem vagy csak nagyon ritkán fordul elő, és akkor is csupán a nap végére, míg korábban három-négyóránként feltétlen ajánlott volt elsimitgatnom a sminket a szemem alatt.
Tudom, ez csupán egy apró pozitívum, és nem is feltétlenül ez egy szemkörnyékápoló dolga, de én nagyon hálás vagyok ezért a plusz jó tulajdonságért.

Mióta felfedeztem az erősségeit ennek a krémnek, minden egyes reggel használom, és valóban nagyon szeretem, szinte biztos, hogy ha elfogy, pótolni fogom. :)

* A terméket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: