Júliusi kedvencek

8:51 Varjúlány 0 Comments


A július nagyon vegyesen telt, voltak kevésbé jó pillanataim, de kifejezetten boldogak is, és sokkal több programom volt, mint általában. 
A blog "életében" is volt némi változás, szolgáltatót váltottam, ennek következtében pedig néhány napig a régi, blogspotos címen volt csak elérhető az oldal. Én a rend kedvéért abban az időszakban is kétnaponta írogattam a bejegyzéseket, de bevallom, arra számítottam, hogy nem igazán lesz reakció rájuk a címváltozás miatt. Ehhez képest nem csak hogy kerestétek és olvastátok a blogot, de még hozzászólásokat is írtatok - ez őszintén meglepett és bevallom, nagyon-nagyon jól esett. Nem gondoltam volna, hogy ha nem egyértelmű, hol találhatjátok meg az oldalt, akkor veszitek a fáradtságot és megkeresitek vagy megkerestek engem. Ezt nem tudom eléggé megköszönni. :)

A kedvencekre térve: a Max Factor Creme Puff és az Yves Rocher Créme Confort még mindig tartja magát, együtt és külön-külön is zseniálisak. Az alapozóról igyekszem most már egy tesztet is összehozni, csak az előtte-utána képeket tudjam megcsinálni végre. :)


A Painterly a hétköznapi sminkjeim legalább kilencven százalékának része volt, és a Bobbi Brown Rosy szájfény sem sokkal maradt el mellette. Viszont ha valami kicsit vadabbat, alkalmibbat akartam, akkor nem haboztam, és a narancsos piros MAC Lady Danger rúzsért nyúltam.


A BeautyBay sminkszivacsa ajándék volt egy rendelés mellé - a Twitteren már említettem, hogy kenterbe veri az összes alapozóecsetemet. Ezt továbbra is tartom, nem gondoltam volna, hogy egy darabka... szivacsot így meg fogok szeretni, de ez tényleg egy zseniális eszköz. Igyekszem erről is írni a közeljövőben. :)

A NYX HD korrektorát én csak Photoshop-ként emlegetem, azt hiszem, ezzel már elég sokat elárultam róla. :) Ráadásul a jó fedőképesség mellett a szemem alatti apró ráncokba sem ül bele, ez a két tulajdonság pedig nem gyakran jár együtt.


A lakkok közül egyértelműen a pirosak kerültek ki győztesen, a L'Oréal Rouge pin-up-ját annyiszor használtam, hogy már nem is maradt az üvegcséjében egy körömfestésnél többre elegendő. A nyomába csak a Max Factor Cerise ért, ezt nagyon szerettem a Lady Dangerrel egyszerre viselni, mert majdnem egyformák. :)

Az Essence Glow fedőlakkját még az őszi Cosnova bloggertalálkozón kaptam, akkor csak legyintettem rá, de valamelyik hétvégén kipróbáltam, és rájöttem, hogy nagyon is jópofa. Tényleg világít a sötétben, amikor bolondosabb hangulatban voltam, szívesen láttam viszont a körmömön.


Nyaranta gyerekkorom óta előszeretettel hordok napszemüvegeket, de csak idén lettem igazán a rajongójuk. Érdekes módon a leginkább egy több éves H&M-es darabomba habarodtam bele, fekete, szinte teljesen egyszerű, de pont ez lehet a titka: így minden szettemhez passzolt. :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek júliusban?:)

0 megjegyzés: