Három szuper blog

9:03 Varjúlány 0 Comments

Idestova egy évvel ezelőtt készítettem egy sorozatot azokról a bloggerekről, akiknek különösen hálás vagyok valamiért, azonban az eltelt idő alatt a kedvenceim listája három további bloggal bővült, most ezeket szeretném megmutatni. :)


Az évszakelméletet egészen addig egy merev, idejét múlt dolognak tartottam, amíg a Newdoor Communications egyik tavalyi rendezvényén nem volt szerencsém Molnár Tímea előadását hallgatni. Kifejezetten szimpatikus volt, amint hazaértem, meg is kerestem a oldalát és azóta is rendszeres látogatója vagyok.
Amellett, hogy mindig minőségi munkát ad ki a kezéből (szándékosan használom a munka szót, megérdemli :) ), és már csak ez is dicséretet érdemelne, számomra nagyon hasznosak is voltak a tanácsai. Csak egy példa a sok közül: mindig is sejtettem, hogy nekem a határozott és sötétebb árnyalatok állnak jól, de gyakran elbizonytalanodtam, hogy nem-e kéne néha visszafogottabbnak lennem. Már nincs így, a Stílusmentor óta tudom, hogy mivel tél típus vagyok, nem hibázok, ha egy ruhaüzletben egy barnás vagy egy meghatározhatatlan színű darab láttán csöppnyi bizonytalanság nélkül 180 fokos fordulatot veszek és elmegyek a közeléből. :)


Már nem emlékszem, pontosan hogyan is bukkantam Flóra blogjára, csupán azt tudom, hogy amint rátaláltam, végig is olvastam az addig megjelent bejegyzéseit, és egyből elmentettem a kedvenc lapjaim közé.
Kedvelem a fiatalosságát, azt, hogy néha kicsit ironikus, és azt is, hogy van ereje a sok apróság helyett inkább kevesebb, de jó minőségű sminket beszerezni - komolyan tisztelem ezért.
Jaj, és ott van még a stílusa, ami nem csak az írásában jelenik meg, hanem élőben is - igen, már volt szerencsém találkozni vele. :)


Rengeteg minden fontos nekem egy blogban. Leginkább a tartalmas, élvezettel olvasható szöveg, de az sincs ellenemre, ha a szerzőjében van némi alázat, valamint a gyakori, rendszeres posztokat is értékelem. Sok mást tudnék még említeni, de rájöttem, hogy van valami, ami nekem mindenhol, minden helyzetben fontosabb bármelyik racionális indoknál: az, hogy az illető, aki műveli az adott dolgot, legyen önmaga. Hagyja az egyéniségét, a stílusát működni. Erre pedig Megaeránálo jobb példát nem tudok, a blogja minden betűjét áthatja, minden karakteren érződik, hogy milyen is ő - a stílusával akkor is le tudna kötni, ha mondjuk kombájnalkatrészekről írna, témától függetlenül az olvasója lennék.


Ti fedeztetek fel mostanában nagyon jó blogokat? Amennyiben igen, feltétlenül linkeljétek! :)

0 megjegyzés: