Zenék mostanában

9:45 Varjúlány 0 Comments

Többször is említettem már, hogy esténként, mikor már egyébre nincs erőm, általában sorozatokat szoktam nézni. Azonban az utóbbi hetekben ezt szinte teljesen felváltotta a zenehallgatás - talán furcsán hangzik, de inkább lekapcsolom a villanyt, meggyújtok egy gyertyát és elindítok egy számomra kellemes muzsikát, mert ez most sokkal inkább feltölt.

Korábban volt egy sorozat a blogon a kedvenc zenéimről, de arról idővel megfeledkeztem, viszont most arra gondoltam, hogy a gyakran hallgatott számokból mutatok nektek néhányat, hátha esetleg ti is (újra) felfedeztek köztük valamit. :)


Anna and the Barbies feat. Kiss Tibi - Márti dala: Igazság szerint néha kicsit túl... "didaktikusnak", "magasról beszélőnek" érzem ennek a dalnak a szövegét, de ha ezt félreteszem, zseniális. Tegnap este legalább hússzor indítottam el újra. Nem, nem túlzok, én nagyon-nagyon bele tudok merülni néhány zenébe.


Péterfy Bori & Love Band - Vámpír: Mindig is kedveltem a művésznőt, de nem biztos, hogy a kedvenceim közé soroltam volna. Azonban a közelmúltban volt szerencsém részt venni egy rendezvényen, ahol fellépett a zenekarával, és azóta már nem kérdés, hogy favorit-e. Olyan egyedi, bátor és szabad, hogy csak csodálni tudom.


Rúzsa Magdi - Egyszer: Ha az utolsó két sor hiányozna a szövegből, nem tetszene ez a szám, nagyon gejlnek érezném, így viszont egyenesen zseniálisnak tartom. Nagyon távoli asszociáció, de engem a vége miatt egyenesen a kedvenc írómra emlékeztet - számomra kifejezetten "kafkai" az Egyszer, és igazság szerint ettől nem is tudom jobb jelzővel illetni.




Muri Enikő - Botladozva: Hiába "földim" az énekesnő, soha sem volt különösebben szimpatikus számomra, bevallom, még most sem az, de ez a muzsika annyira... finom, hogy nem tudom nem szeretni.


Aerosmith - Dream On: Tény, hogy mostanában a lágyabb zenéket részesítem előnyben, de a második felében olyan sok erő van, hogy nem tud nem jól esni. Nem is értem, korábban miért nem hallgattam gyakrabban.


Ti milyen zenéket szerettek mostanában?:)

0 megjegyzés: