Catrice Ultimate Stay rúzs - Mauve Your Lips

4:10 Varjúlány 0 Comments

Még az őszi Catrice rendezvényen kaptam ezt a rúzst, és bár az első másodpercektől határozott véleményem volt róla, idáig halogattam a tesztjét arra várva, hogy egy másik színt is beszerezzek belőle, mert csak akkor lehetne teljes a bejegyzést róla. 
Viszont a lakóhelyemen csak nem akar dupla állványa lenni a márkának, és tovább húzni sem szeretném ezt a posztot - hogy még ha én nem is tehetem, legalább akiknek van lehetőségük rá, ne hagyják ki.
Igen, ezzel el is árultam a véleményem egy elég fontos részét róla. :)


A Catrice összes rúzsának kimagasló csomagolása van, és ez alól az Ultimate Stay család sem kivétel. A javarészt matt fekete tok szerintem egyértelműen minőségi hatást kelt, és ami még ettől is jobb, az az, hogy van súlya. Fém(hatású), nem kotyog-lötyög, jól záródik, kifejezetten masszív, az egyszerűsége pedig bármilyen paradox, egyben a dísze is.


Én a hagyományos kialakítást jobban kedvelem a ferdére vágottnál, de ezzel sincs komoly problémám.

Ami igazán mesés benne, az az állaga. Nem túl puha, de felkenni mégis könnyű, viselés közben pedig éppen csak annyira tűnik krémesnek, hogy komfortos legyen, de ne keltsen olyan érzetet, hogy bármelyik pillanatban bárhová kiszaladhat. Én eddig olyan formulával, ami a fentieket egyszerre tudja, eddig még nem találkoztam - pedig ha valamiből, hát ajakkencéből kipróbáltam már néhányat. :)

Az illata nagyon kellemes, édeskés, én nem tudtam beazonosítani, hogy pontosan mire emlékeztet, de Edina szerint fehércsokis.


Az én birtokomban a Mauve Your Lips árnyalat található, és itt kezdődnek a problémák. Pontosabban ez az egyetlen problémám. Nagyon szép, finoman, tényleg csak nagyon finoman lilába hajló nem túl világos nude, ami sokaknak remekül áll, de nekem nem. Rajtam egyenesen borzalmas, teljesen idegen a színeimtől.
Nem tulajdonítok túl nagy jelentőséget egy-egy kevésbé előnyös képnek rólam, de olyan fotót nem, nem és nem akarok megmutatni, amin ezt viselem. Ne haragudjatok érte, de tényleg nem megy - ez egyben azt is mutatja, hogy mennyire nem vagyok jó viszonyban ezzel a színnel.

Elméletileg extra tartósságot ígér, de ezt én nem támasztom alá. Viszonylag tartós, de nem kiemelkedően. Nem tűnik el nyomtalanul, az ivást is túléli, étkezés után azonban mindenképp pótolni kell, viszont én ezt nem tudom nagyon nagy hibaként értékelni.
Tartottam tőle, hogy szárítani fog, de szerencsére nincs így. Nyilván nem tartozik azon kevés rúzsok közé, amelyek helyettesítenek egy ajakbalzsamot is, de én megkockáztatom, hogy enyhén ugyan, de táplál.

Nagyon-nagyon várom, hogy végre vehessek belőle másik szín(eke)t, a Plum & Base például csodás.
Ha ti olyan szerencsések vagytok, hogy már van a közeletekben, feltétlenül nézzétek meg! :)

0 megjegyzés: