Essence Love & Sound trend edition

1:37 Varjúlány 0 Comments

Az Essence következő trendkiadása, a Love & Sound már javában a fesztiválszezonra és a nyárra hangol - nekem ez még kicsit korai, és nem is ez az én színvilágom, de azért nézzük a termékeket:


 03 feel the vibe

02 make life a festival

01 glastonberry

Érkezik három szemhéjpúder, az első egész univerzálisnak, ugyanakkor nem túl különlegesnek tűnik, a másik kettő pedig szép, de nekem túl meleg tónusú.


01 perfect line-up

Egy filces tus is része a Love & Sound-nak, érdekes a kialakítása, de nekem más márka filces termékei jobban beváltak, így ezt is kihagyom.


01 crowd gone wild, 02 glastonberry

Kapunk még két rúzst, mindkettő meglehetősen világos, így ezek sem nekem valók.

01 sunset @ center stage

A színátmenetes pirosítót már többedjére veti be a Cosnova, figyelemfelkeltő lehetne, de szerintem már túl sokszor láthattunk tőlük hasonlót.

01 sunkissed & happy

A kiadás legújítóbb darabja a bronzosító lap, ennek a működésére nagyon kíváncsi vagyok.


01 make life a festival, 02 blue-chella,
03 glastonberry, 04 feel the vibe

Természetesen a körmeinkről sem feledkeztek meg, négy matt árnyalat közül választhatunk.

01 ethno girls ahead!

A Catrice Doll's Collection-ben megjelenő körömágy tetoválásokhoz hasonló itt is helyet kapott, de hozzám a nagyobb testvér kínálatában lévők mintája közelebb áll.

01 these pads are made for walking

Végül még lábbelibe helyezhető gél párnák is érkeznek, ezek időnként nagyon hasznosak. :)

Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás?

A képek forrása: pinkmelon.de

0 megjegyzés: