OPI - Go with the Lava Flow

0:43 Varjúlány 0 Comments


Néhány hete megkeresett az enails.eu, és felajánlották, hogy válasszak két lakkot a kínálatukból, beleértve az OPI tavaszi, Hawaii ihletésű kollekcióját is. Mindenképp ebből szerettem volna kipróbálni két darabot, még úgy is, hogy nem mondanám egyértelműen az én színvilágomnak.

Végül hosszas tanakodás után a rám mégis valamelyest jellemző My Gecko Does Tricks és a tőlem alapvetően távol álló Go with the Lava Flow-ra esett a választásom. Az utóbbit próbáltam ki előbb, mert narancsos-barackos árnyalat régen volt a körmömön, és kíváncsi voltam, hogy fogom-e tudni szeretni.


Az üvege és az ecsete klasszikus OPI. Én szeretem ezt a minimalista, de masszív dizájnt, a lapított ecset pedig egyenesen a kedvencem.




A Go with the Lava Flow a legnehezebben fotózható lakk, amivel jó ideje dolgom volt, és ezt az interneten róla megtalálható képek is alátámasztják. A legtöbb fotón szinte teljesen pink, pedig a valóságban csak minimálisan az. Sokkal inkább tompa, barackba hajló narancs nagyon furcsa finissel.

Az üvegben még mikrocsillámosnak tűnik, de valójában inkább gyöngyház vagy frost, engem ilyen szempontból a Rimmel Portobello Pinkre emlékeztet.
Amikor narancsosabb, akkor inkább aranyló a fénye, viszont ha a barack dominál benne, akkor rózsaszínes.

Nem a favoritom ez a finis, de azt még én is elismerem, hogy roppant mutatós, mert egyszerre tükröződik és szinte már belülről világít a lakk.
Engem is meglepett, de pont emiatt viseltem szívesen ezt a színt.

Az állaga kicsit folyós, de nem elfolyós, csak könnyen terelhető. Nem lehet vastagabb rétegekben felkenni, ezért kell belőle három réteg, viszont gyorsan szárad és rajtam kifejezetten tartós, négy napot hajszálnyi kopás nélkül kibírt.

Szinte biztos vagyok benne, hogy a My Gecko Does Tricks közelebb fog kerülni a szívemhez, de azzal, hogy nem kifejezetten az én színem, sikerült felüdítenie, kicsit kimozdítania a komfortzónámból, és ez is értékelendő. :)

0 megjegyzés: