L'Oréal Brow Artist Plumper szemöldökzselé

2:09 Varjúlány 0 Comments

Régóta ígérgetem már ennek a szemöldökzselének a tesztjét, és azt hiszem, egy kedvenceket felvonultató bejegyzésben úgy is harangoztam be, mint a legjobb drogériás terméket ebben a kategóriában.
Ezt még mindig tartom, de van néhány apróság, ami pontosításra szorul.

Nekem soha nem lesz tökéletes szemöldököm, és igazság szerint már nem is törekszem rá. A (komolyabb) szedés esetemben akkor sem lenne szerencsés, ha arra vágynék, de mostanra meg is békéltem a nagyon-nagyon dús, hosszú szálú, kissé kusza szemöldökömmel. Nem akarok túl sokat változtatni rajta, viszont az adottságaim miatt szinte rá vagyok kényszerítve, hogy megpróbáljam fixálni és rendezettebbnek mutatni - már amennyire lehetséges.
Erre jelentenek szinte tökéletes és egyben egyetlen megoldást a zselék.


A L'Oréal Brow Artist Plumper tubusa nem csúnya, de én szépnek sem mondanám - egyszerű, a funkcióját betölti, semmi több. Az viszont dicséretes, hogy a több hónapja tartó használat ellenére a feliratok még épek rajta, ellenben sajnos a fekete műanyag hajlamos a karcolódásra.



Az egyik legnagyobb előnye ennek a szemöldökszínezőnek egyértelműen a keféje. Ezzel a kicsike, kúp alakú spirállal nagyon könnyű oda juttatni a festékből, ahová szeretnék, és nem kell folyton azon trükköznöm, hogy oda ne kerüljön, ahová nem szeretném.
Csillagos ötöst érdemel.


Az állaga éppen ideális, kellően folyékony ahhoz, hogy kényelmesen fel lehessen vinni, ugyanakkor gyorsan szárad.

Én a sötétbarna árnyalatot használom, nem egyértelműen hideg, nem olyan szürkés, mint az Essence verziója például, de még így sem mondható vöröses tónusúnak.
Az összes hasonló drogériás termék közül messze ez a legpigmentáltabb, ezért ennek a leglátványosabb a hatása.


Úgy vettem észre, hogy a színezett zselék funkciójával kapcsolatban van egy kis képzavar. Szerintem irreális elvárás ezektől a termékektől új ívet vagy komolyabb hézagpótlást várni, hiszen milyen módon is tehetnék? Csupán a már meglévő szálakhoz tudnak hozzátapadni, és ezáltal vaskosabbá tenni azokat. Nagy korrekcióra tehát alkalmatlanok, viszont mint ahogy már említettem is, az én kifejezetten dús, rakoncátlan szemöldökömre egyedül ezek megfelelőek

Eredetileg ott nem lévő szálak imitálására a L'Oréal sem megfelelő, de egyértelműen teltebbé és definiáltabbá teszi a szemöldököt, és ez utóbbi nekem különösen fontos.
Ami még ennél is lényegesebb számomra, az a fixálás, és abban is jeleskedik, még talán túlzottan is.

Száradás után kicsit merevebb tapintásúvá teszi a szálakat, ami talán nem hangzik jól, de emiatt nem fog egy frufruigazítástól, sapkalevételtől éppen az ellenkező irányba rendeződni a szemöldököm, mint kellene. Ez a hatás ráadásul egy egész napon át kitart, míg például a Catrice zseléjének délutánra már kezd nyoma veszni.

A tartósságának azonban van egy hátulütője is: a zselé sajnos hajlamos megtapadni a szálak között, és így egyetlen könnyed mozdulattal nem lehet eltávolítani. Én esténként egy micellás vízzel vagy sminklemosóval alaposan átitatott vattakoronggal törlöm át a szemöldökön a növekedési iránnyal ellentétesen, így maradéktalanul lemosható, de egyszerűbben sajnos nem.


Tartós, zseléhez képest pigmentált, de azt nem szabad elfelejteni, hogy mire való - ez egy zselé, nem ceruza vagy por. A drogériás választékból a tartósság minden előnyével és hátrányával együtt ez a legmasszívabb és egyben a legborsosabb árú.

Nem esküszöm meg arra, hogy mostantól csak ezt fogom használni, de alkalmakra egyértelműen ezt tartom a legideálisabbnak.

0 megjegyzés: