Márciusi kedvencek

0:30 Varjúlány 0 Comments

A március most számomra hosszú és unalmas volt - egy hétvégétől eltekintve, amikor hosszú idő után moziban voltam. Ennyi jó történt, plusz tegnap Debrecenben jártam, semmi egyéb említésre méltó nincs. Lássuk a kedvenceket. :)


Az utóbbi hónapokban nagyon kevésszer festettem a szemem (a Painterly-t nem számítom annak), viszont márciusban gyakran elővettem ezt a Max Factor "ceruzát". Semmi sem emeli ki úgy a szemem színét, mint a (lilás)kék smink, ez pedig pont olyan, ráadásul krémes termék révén még reggelente, félálomban is tudok bánni vele.

A Go Extreme! spirált még tavaly tavasszal kaptam, de azóta nem bontottam fel, mert mindig más került sorra, és igazság szerint nem is hittem, hogy szeretni fogom. Ehhez képest rajongok a folyékony formulájáért, ami tartós és mégsem nehéz eltávolítani.


Ebben a hónapban főleg az áttetsző rúzsokat kedveltem, azok közül is a Bourjois Shine Edition Grenade-in-t használtam a leggyakrabban. Ha pedig valami még könnyebbre vágytam, a Korres vadrózsás ajakápolóját vettem elő.


A Sun Club pirosító-bronzosító-highlighter hibridje mindig befutó nálam, de most főleg az volt. Ha még találtok belőle kifutó áron, hozzátok el, mert az eredeti ára is vicc volt érte.
Ha csak pirosítót használtam, akkor az E.L.F. krémes verziói közül a Vixen-t tettem az arcomra. Meglepően univerzális és természetes hatású.


Az Edinától kapott SpaRitual lakk a legragyogóbb csillámos piros, amivel eddig dolgom volt, a Perceval pedig a kedvenc lakkom... valaha.


Igen, még mindig lakkok, és igen, még mindig pirosak. :)
A Colors by Llarowe The Mighty Red Baron régi vágyam volt, és szintén Edinának köszönhetően jutottam hozzá.
Az Essence Fame Fatal-ról még nem írtam, de mindenképp fogok, mert óriási pozitív csalódás. A Max Factor Cerise pedig azért van itt, mert mégiscsak tavaszodik, és ez számomra egy hamisítatlan tavaszi-nyári piros, nagyon jól esett viselni.


A szokásos bogyó fülbevalók mellett most főleg a fenti piros köves karkötőt hordtam, talán kissé sok a hétköznapokra, de jól éreztem magam vele.
A Chloé Love Intense nem áll olyan közel hozzám, mint a JPG Classique edp, de határozottan kedvelem, mégsem veszem elő gyakran, mert úgy érzem, kevés olyan időszaka van az évnek, amihez illik. Valószínűleg csak én bonyolítom túl, viszont ez a március egyértelműen a Chloé ideje volt. :)


A Müllerben akadtam erre a Dusch Das tusfürdőre, és vaníliás lévén úgy gondoltam, nagyon nem nyúlhatok vele mellé. Icipicit mű, de bármilyen furcsa, az édesség mellett egy csöppnyi savanykásság is felfedezhető benne, ami szerintem egész különlegessé teszi.
Az állaga kellemes és nem szárít, ilyen szempontból is korrekt.

Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

0 megjegyzés: