Köröm kiegészítök 1.

3:25 Varjúlány 0 Comments


Nem biztos, hogy ideális lenne egy-egy fedőlakknak vagy körömlakklemosónak szánnom egy teljes posztot, azonban időnként összegyűlik néhány köröm kiegészítő, amiről szívesen írnék rövid véleményt. Arra gondoltam, hogy ezekről egyszerre számolok be most és majd a későbbiekben is. :)


Nagyon sokáig használtam az Essence 24/7 alaplakkját, de az utolsó üvegnél arra kezdtem gyanakodni, hogy a matt hatása miatt szárítja a körmöket. Így legutóbb az Astor 5 in 1 alaplakkját vettem meg, és egyáltalán nem bánom, hogy mellette döntöttem.

Pont annyira folyékony, amennyire szükséges - könnyű eloszlatni a körmökön, hagyja magát terelni az ecsettel, de nem folyik el. Fényes felületet képez, amire meglepően könnyű felkenni a színes lakkot. Meggyőződésem, hogy ez nem szárít, valamint amióta ezt használom, egyszer sem színeződött el a körmöm - ezzel lényegében teljesíti is azt, amit egy ilyen terméktől várok.

Valamivel drágább, mint az Essence alaplakkja, de én még ennek ellenére is gazdaságosnak érzem, ugyanis meglepően sokáig kitart, ebből az első üveget már annyi ideje kenegetem, mint más alaplakkokból kettőt.


A legjobb segítőtársam kétségkívül az Essence száradást segítő cseppje volt az utóbbi időben. Eleinte egyáltalán nem hittem abban, hogy működhet, pedig nagyon is!

Pipettás kiszerelésben kapható, én általában egy vagy másfél cseppet csöppentek vele a már befejezett körmöm felső felére, és ennyi szépen elterül az egész felületen. Híg, de tapintásra mégis olajos, ha a körömágyamra is kerül belőle, olyan érzetet ad, mintha direkt arra készült ápolót használtam volna.

Egy-két perc alatt koppanósra szárít bármilyen lakkot, azt hiszem, ilyen eredményt egyetlen fedőlakkal sem lehet elérni. Amióta megvan, a fedőlakkot inkább már csak az extra fényért és a tartósság növeléséért használom, ebből pedig a gyors száradás miatt teszek rá.

Nagyon jó szívvel ajánlom! :)


Az Isana "ujjbedugós" körömlakklemosójával kapcsolatban két kételyem volt: az egyik az, hogy nagyon gyorsan tönkremegy majd, a másik pedig hogy glitteres lakkok eltávolítására nem lesz alkalmas.

Az utóbbi sajnos be is igazolódott, a glittereket ugyan leoldja, de logikus módon a flakonban maradnak, ami miatt ezt követően már csak nehezen használható. Ellenben (mikro) csillámos, krém vagy bármilyen más finisű lakkokhoz remek. Én nem szívesen használok külön vattakorongokat - arctisztításhoz sem - , és ez természetesen kiváltja. Beleteszem a körmöm, megforgatom, és már kész is.

A benne lévő folyadék szerintem megegyezik a márka acetonmentes lemosójával - meglepően sokáig kitartott, legalább addig, mint egy kis flakonnyi körömlakklemosó.
A szivacs is strapabíró volt, egyedül a glitteres próbálkozás cincálta meg kicsit, de más finisű lakkok nem tesznek kárt benne.

Nem hinném, hogy mindenkinek ki kellene próbálnia, mert azon azon az apróságon kívül, hogy nem igényel vattakorongot, nem tud semmi különlegeset, ez viszont számomra pont elég ahhoz, hogy vegyek belőle egy másodikat is. :)


A NYC Turbo Dry híján úgy döntöttem, teszek végre én is egy próbát a Seche Vite-tel, valamint egyúttal a márka hígítójával is.


Tudom, hogy nagyon sokaknak ez a kedvenc fedőlakkja, de nekem vegyesek az érzéseim. Viszonylag sűrű, ráadásul gyorsan tovább is sűrűsödik, de ezen a Restore segít. Tagadhatatlan előnye, hogy fényessé és még tartóssá is teszi a lakkozást, azonban van két olyan gyengéje, amelyet én nehezen nézek el.

Egyrészt nem képez olyan páncélszerű, merev felületet, mint az NYC, így pedig sérülékenyebbek a körmeim, másrészt - és ez a legnagyobb gondom vele - hajlamos visszahúzni a lakkokat.
Talán nem lenne tragédia, de nekem pont a kopásmentes lakkozás az egyik mániám.
Nem feltétlenül az esztétikai része miatt, hanem mert ha nem fedi maradéktalanul lakk a körmömet, folyton a hiányos részt babrálom. 

Azt azonban el kell ismernem, hogy a hígítóval egészen sokáig kitart, így már az ára sem tűnik borsosnak, továbbá hibátlan - vagy akár csak ennél jobb - fedőlakkot most nem is tudok megnevezni.


A Restore is hasonló külsővel érkezik, azonban a kupakjához nem tartozik ecset, hanem egy különálló cseppentő jár hozzá. Ezt talán megoldhatták volna jobban, az Essence szárító cseppjéhez hasonlóan, de így sincs gond vele.

Vízszerű, néhány csöppnyi is elegendő belőle, és az eddigi tapasztalataim szerint mellékhatás nélkül teszi hígabbá a régi vagy eleve sűrű állagú lakkokat.
Ez tipikusan egy olyan termék, amiért nem lehet rajongani, mert nem színes-szagos vagy különleges, de nagyon praktikus.


Hirtelen felindulásból a Catrice Gel Like fedőlakkját is leemeltem az állványról, ami sajnos egyértelműen hiba volt. Eleinte vízszerűen folyós volt az állaga, de nagyon gyorsan besűrűsödött. Nem elég fényes, a tartósságon sem javít, de ami a legnagyobb baj: szemtelenül lassan szárad, és még száradás után is kellemetlen illata van.
Swatch stickekre próbálom elhasználni, mert azokra szinte mindegy, mi kerül, de ha azokra nem tudnám elkenegetni, egyértelműen a kukába kerülne, pedig én kevés dolgot dobok ki.
Jóformán rápillantani sem érdemes.

Próbáltátok esetleg valamit a fentiek közül? :)

0 megjegyzés: