Golden Rose - Matte 32

0:30 Varjúlány 0 Comments

Még szeptemberben bukkantam erre a lakkra a Nailland oldalán, pont akkor, amikor elfogyott az egyik kedvenc pirosom (L'Oréal Rouge Pin-Up), és egyben éppen akkor, amikor másnap élőben is meglátogathattam a standot.


Már a webáruházban lévő kép alapján is sejtettem, hogy ez valami különleges kell legyen: egy nagyon életteli, eleven piros. Élőben is az volt, el is hoztam. :)

Az üvegére érdekes, és most inkább negatív értelemben használom ezt a jelzőt - fotókon sokkal jobban néz ki, mint élőben. De körömlakkok esetén végképp nem a csomagolás a lényeg még számomra sem. Az ecsete teljesen hagyományos, ha lapított lenne, egy fokkal még jobban kedvelném, panaszom azonban így sincs rá.


Az összes piros lakkom közül ez a legvibrálóbb, ha a Freya's Cats üvöltő kék, akkor ez ordító piros.




Engem felkenve mikulásvirágra emlékeztet, bár talán valamivel élénkebb annál. Nem mondanám teljesen mattnak, majdnem az, de némi enyhe, bársonyos fény felfedezhető rajta.

Kissé furcsa, vizes állaga van, de mégis meglepően könnyen kezelhető. Két réteg elegendő belőle, és minden szempontból le a kalappal előtte: úgy is, mint matt, és úgy is, mint piros lakk. Általában már az egyik tulajdonság is elég a problémássághoz, de ez mindkettő ellenére kiemelkedő minőségű.

Nagyon gyorsan szárad, a felkenése sem problémás és még tartós is (!). Három napig hibátlan marad, ez bármelyik piros körömlakknak a becsületére válna.

Nem szívesen mutatok meg egy bejegyzésen belül mattan és fényesen is egy lakkot, mert ilyenkor szinte mindig a fedőlakkos verzió tűnik szebbnek, de ezt a képet muszáj beszúrnom:


Más fényviszonyok között készült, de látszik, hogy így is működőképes, igaz, a színét kicsit lecsitította a Seche Vite. Így egy klasszikus nyári piros - én fénytelenül és így is szeretem.

Nem szoktam ilyet mondani, de ezt a lakkot kötelezővé tenném, a pirosat kedvelőknek és a pirosat nem kedvelőknek egyaránt. Különleges, kiemelkedő minőségű, sokoldalú és ezer forint alatt van.

0 megjegyzés: